Sen Ne Dersen De...

Mart 15, 2013

Yolda giderken uzaktan bir araba görünce Bilgiç oğlum hemen kendisini bir kenara atmak için panik halde koşturuyor. Nedense çoğu kez karşı kenara atmaya çalışıyor. Ne kadar anlattım bilmiyorum, "Oğlum sakince olduğun tarafın kenarına yaklaş, koşuşturma öyle çok tehlikeli." diye...

Okullarına çıkan bir yokuş var, dar, dik ve kaldırımsız. Okul zamanı bayağı yoğun oluyor tabi. Bu sabah orada bir iki adım ilerledik araba sesi duydum, önümdeki Bilgiç'e araba geliyor dedim, dedim ki zaten kenardayız duvara iyice yanaşsın. Benim oğlum bir anda yolun diğer yanına koşmaz mı. Saniyeler içinde , gözümün önünde çarptı arabaya.... Allahım... Neyse ucuz atlattı, sıyırdı kenardan.

 Arabayı kullanan kadın durdu, özür diliyor, ne diyeyim ki ona ,benim oğlum gidip çarptı arabasına...

Yok yok, sen ne dersen de, ne anlatırsan anlat... Bir kere beş kere değil , her gün her fırsatta söylediğim halde, ııh, bir işe yaramıyor.

Allahım sen koru çocuklarımızı...Amin..

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Allah korumuş Handan, daha beterlerinden esirgesin inşallah. Benim küçük oğlan da aynı, kenara yanaşacağına hep karşı tarafa koşuyor. Deli edecek beni bir gün...

    YanıtlaSil
  2. Gecmis olsun. Benim oglum da araba geliyor deyince bir kosturma tutturuyor , cok korkutmusuz daha önce galiba diye düsünüyorum. Zamanla gecer diyordum, simdi sizi okuyunca anladim gecmiyormus. Himm...

    YanıtlaSil
  3. Ya , niye böyle yapıyorlar bilmem Selen, oysa o kadar da açıklıyorum ki . Dinlemiyorlar beni artık herhal.

    Valla babası da ben de bu gibi konularda panikletlemek için o kadar uğraştık ki Evren , başaramadık niyeyse..

    YanıtlaSil
  4. Okurken bile tüylerim dikeldi,sen anlatmaya devam et Handancım yaptığı gerçekten çok tehlikeli..

    YanıtlaSil
  5. Sanırım artık anladı Gülçin,neyse ki ucuz atlatarak anladı.

    YanıtlaSil