Siyah Beyaz

Mart 12, 2013

Çimenlere uzanmış poz vermisler, takım elbiseleri, kravatları... 

Arkasında bir not: Floryada aldırmış olduğumuz bir hatıra...

12.7. 32

Benim küçük oğlumun doğumgününden tam 70 yıl önce...

Arkadaki üçlüden en sağdaki anneannem. Tam okunmuyor, Sadiye ve kızım Emine ile çektirdiğim fotoğrafım yazıyor galiba. 5.8.38 Ayşe


Askerdeki Amuceniz Ahmet Ihsan, 29.9.31'de fotoğrafının arkasına daktilo ile şiir yazıp sevimli Halit Efendi'ye göndermiş...

Hüzün ve sevgiyle baktım hepsine...

Ne mutlu size ki üzerinde 50 kr etiketiyle bir yol kenarında kimsiz kimsesiz kalanlardan değilsiniz diye fısıldadım.

Bakalım bizim yere göğe sığmayan fotoğraflarımız ne olacak bundan yıllar yıllar sonra....

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. sevgiyle ve rahmetle anıyoruz her birisini , söylemeden edemeyeceğim elbiseler takım ve pırıl pırıl

    eskiden daha bir titiz idik gibi geliyor.. sana da öyle gelmiyor mu ?

    ben de hafta sonu baktım resimlere , hele bir resim var nişanımdan kalan kimse kalmamış karedeki ama gönlümüzde hepsinin kocaman yerleri var , hepsiyle bir anım hepsi ile özel mutluluklarım

    any:)

    YanıtlaSil
  2. Bayilirim böyle eski, hatta cok eski fotograflara. Cok duygulanirim, aklimdan neler gecer... aynen bunlarda da öyle oldum. Ne güzel yazmissin Handan'cim, evet acaba bizimkiler ne olacak.

    Galiba bizimkiler, bilgisayar bozuldugunda, eger flash bellek'e aktarmamissak ucup gidecek, ne aci degil mi?:) Hele son zamanlarda hepten söyle elimize alipta bakabilecegimiz bir fotografimiz yok. Hepsi sanal, hepsi PC'de. Tipki mektuplar (mail) , yazilar (blog), iliskiler (chat) gibi...

    YanıtlaSil