2013 Dünya Saati Kız Kulesi

Mart 24, 2013


Bol sallantılı, bol fon konuşmalı olsa da :)

Hımf, o kadar soğukta, karanlıkta, ellerindeki makinayı korkuluk üzerinde sabit tutmaya çalışarak onlar çeksinler de görelim bakalım :D Bir taraftan da sürekli konuşan çocuklarına lâf yetiştimeye çalışıp bir taraftan da fazla ses çıkartmamaya da çalışmaları gerek tabi :D

Neyse çok uzatmayayım. Birinci videonun sonunda Boğaziçi Köprüsünün ışıkları da sönüyor.



Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Yaa siz var ya... harika bir ailesiniz! Hele sen Handan'cim, su olayi kameraya alip, taaa buralardan o an'a benim de taniklik yapabilmemi sagladin ya... öyle hosuma gitti, öyle keyifle ve heyecanla izledim ki, cok tesekkür ederim!:)

    YanıtlaSil
  2. Ne demek Ayşecim, ben mutlu oluyorum bu güzellikleri benimle aynı keyfi alanlarla paylaştıkça. Öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil