Demek ki Neymiş

Mart 01, 2013

Fotoğraf makinasının pilini görmeden paçaları sıvamayacaksınmış.

Sevgili Bilgiç oğlum şu sıralar lego filmleri çekmekle meşgul olduğundan pilini bitirmiş makinanın. Tabi bunu son anda fark ettim. Sonrasında okulun kapısının önünde işe yaramayan makinam ve ben yarım saat çocukların çıkmasını bekledik. Pek verimli bir gün olmadı yani :)

Neyse elimizdekilerle yetinelim şimdilik.



Papatyalar açmış bile her tarafta.


Su damlacıkları neden her baktığından mutluluk verir ki insana acaba :)


Sitemizin yıkılıp da yerini kocaman manasız binalara dönüşmesinden çok korkuyorum, İstanbul'un ortasında kapıdan içeri girer girmez boyut değiştiriyorsunuz. Keşke insanların gözünü hırs bürümüş olmasa...


Kimi dallar yavaş yavaş çiçeklenmeye başlamış. Aslından boydan boya çiçeklenenler de var ama pilim yetmedi oralara :)



Keyif yapıyor birileri...


Hâlâ sitenin içindeyiz :)


Okul yolundaki bu iki şirin evin muhakkak fotoğrafını çekmem gerekiyordu. Çünkü bu evlerin hepsi satıldığında yıkılıp büyütülüyorlar. Pek fazla kalmadılar bu yüzden. Şu köşedeki benim olabilirdi oysa. Ne güzel yapardım onu ben. (1.200.000 TL civarında oluyor bunların değerleri, hep iş yerlerine satıldıklarından pek pahalılar :( Mısır'daki henüz tanımadığım zengin amcam ölmeden olmaz bir hayal benimkisi :)



Bu da yeni evlerden güzel olan bir tanesi.


Sokakta yürümeye devam. Her sabah bu sokaktan okula götürürken çocukları şükrediyorum böylesi güzel bir yolum olduğu için. Her sabah...


Bahar dalları coşmuş..


Mimozalar da öyle.






Bu ev de satılıkmış, mavisi ve pembesiyle pek hoş duruyor doğrusu :)

İşte buraya kadar gelebildim. Daha başka bir güne kaldı devamı artık :)

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Bakmalara doyamadım hele o kedinin keyfi nedir öyle ;)

    YanıtlaSil
  2. Iste bu! Icimden hep diyordum "Handan'in baharin habercileri fotograflari bir baslasa" diye. Gecen senekileri hic unutmuyorum, baktikca icim aciliyordu, kipir kipir oluyordum...aha da onlara hazirlik fotograflari olmus bunlar, ben de bakmaya doyamadim. Bahar baslamis sanki orada ufaktan ufaktan. Hele bu sene TR'ye gelecegiz ya, bambaska bir sevinc var icimde. Böyle resimleri de gördükce icim icime sigmiyor adeta.


    Artik bundan sonra pile dikkat ve gelsin bahar!:)

    YanıtlaSil
  3. Ha bir de mimozalara bayilirim, nolur arada bir benim icin cek gördügünde. Kedinin pozu da müthis olmus:)

    YanıtlaSil
  4. Bir de rahattı ki burnunun dibindeydim kılı kıpırdamadı Donkişot :)

    Eve döner dönmez pil şarja koyuldu Ayşecim, yarın dışarı çıkacağım, umarım hava yine güzel olur da daha iyi pozlar çekerim :) Mimoza siparişini aldım canım :)

    YanıtlaSil
  5. Aaa, Misir'daki henüz tanimadigi amcadan umudu olan biri daha :D Bir benim saniyordum :) Fotograflar ve Istanbul'da bahar cok güzel :)

    YanıtlaSil
  6. :-D Sen de mi Evrencim :)

    YanıtlaSil
  7. olsun hayal kurmakta güzel bir gün mısırdan gelebilir ....

    Benim Mısırla ilgili daha entresan anılarım var :)))

    any :)

    YanıtlaSil
  8. burası İstanbul mu? İstanbul ise neresi? çok güzel fotoğraflar.

    YanıtlaSil