Annem Dedi ki

Mart 08, 2013

"O ne baştan savma kadınlar günü kutlaması olmuş, ben de kızım güzel birşeyler yapmıştır diye bir baktım, hayal kırıklığına uğradım.."

Eeee, ben de farkındaydım biraz öyle olduğunun ama dün gecenin bir yarısı hazırladıydım hızlıca bu sabah evde olmayacağım için...




Yeni birşey değil bu kolaj ama çok severek yapmıştım. İçine bazı yeni ilaveler yaptım.

Anneciğimin harika şiirini bir kere daha keyifle okuyalım :)

Kadınlar günümüz kutlu olsun :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Düne uygun, ne güzel bir kolaj olmus...

    Senin de gecmis kadinlar günün kutlu olsun Handan'cim:)

    YanıtlaSil
  2. Unutuyordum neredeyse: Bu ne kadar güzel, nekadar anlamli bir siir böyle. Cok duygulandim okurken.

    Anneciginin o güzel yüregine saglik. Ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Ayşecim :)

    Annemin şiirleri Pervaneler bloğunda, merak edersen bakabilirsin canım.

    YanıtlaSil
  4. Handan'cim, ben de icimden diyordum , acaba baska siirleri de var mi ki, sorsam mi ki diye. Ne iyi oldu bunu bildigim... Hemen gidip baktim sayfaya ve okudum hepsini. Bogazim dügüm dügüm oldu. Kimi siirde tebessüm ettim, kimi siir yüregime dokundu...ama hepsine hayran kaldim!

    Su an cok hosuma gidenlerden örnekler vermek istiyorum ama okadar cok ki, hangi birini yazsam buraya.

    Ama su var mesela:

    UNUTTUM

    Sana
    Birşey diyecektim
    Aklımda tuttum;
    Aklımı
    Başımdan aldın
    Unuttum...


    "Kizim şiirdi" ...muhtesem!


    Ya buna ne demeli?:

    ÖZ

    Ben diyorum ki;
    Kısacık bir
    Söz olsun;
    Aklımızda kalsın,
    "Öz" olsun...


    Bu, anneciginin siirlerini en güzel özetleyen siir bence. Kisa ve öz...birkac cümlelik ama derin...
    Böyle Özdemir Asaf gibi, Celal Vardar tarzi gibi birkac cümleyle destanlar anlatabilen siirlere bayilirim oldum olasi.

    Ama su "Kimlik" siiri var ya, senin yukarda paylastigin.... offf... okudukca okudum bugün tekrar tekrar, yüregime oturdu. Beni aglatan nadir siirlerden biri oldu... Halide Hanim Teyze'ye yürekten tesekkür ederim ve kutlarim. Keske devam etseydi hala siirlerini paylasmaya.

    ...ve simdi daha iyi anladim, bu kiz BÖYLE bir annenin kiziymis iste. Ondaaan.... :)

    YanıtlaSil
  5. :D

    Ayşecim senin yorumunu okuduktan sonra ben de anneme sordum, nerede yeni şiirler diye. Bana bir iki tane olduğunu söyledi. Yakında yazacağım onları :D

    YanıtlaSil