Sen Ne Dersen De 2...

Mart 15, 2013

Hayırlısıyla bugünü bir atlatsaydık ya rabbim...

Çocuklar odanızın kapısını itiştirip durmayın, cam o kapı başınıza geçecek bir gün deyip duruyordum ki o gün bugünmüş...

Bir iki kesik ve bol sıyrıkla atlattı Metos. Bilgiç nasıl kurtulmuş bilmiyorum, asıl onun tarafına inmiş koca cam.

Tuzla buz olmuş.

Bir saattir cam temizlemeye çalışıyorum.

Of of....


Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Handan büyük geçmiş olsun. Allah daha beterlerinden korusun. Hepsi Allah'a emanet sana da kolay gelsin canım. Onlara birşey olmasın da sen cam temizle boşver. :)

    YanıtlaSil
  2. Sağol Selencim, amin. Herşey olabilirdi çok ucuz atlattık. Dediğin gibi bir cam temizlemesi kalsın :)

    YanıtlaSil
  3. Aman Allahim!! Ne diyorsun Handan'cim? Tüylerim diken diken oldu. Böyle bir olay duymustum da daha önceden, sonu böyle iyi bitmeyen... COK BÜYÜK GECMIS OLSUN canim. Allah korumus gercekten ucuz atlatmissiniz.

    YanıtlaSil
  4. Çoook geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  5. Olabilecekleri düşündükçe ben de bir hoş oluyorum Ayşecim.

    Sağol Çenebaz.

    Gerçekten ucuz atlattık.

    O camın yerine kontrplak taktırmayı düşünüyoruz şu anda.

    YanıtlaSil
  6. Büyük geçmiş olsun Allah korumuş...

    YanıtlaSil
  7. Her çocuğun bir kapı camı inderme hikayesi var demekki küçükken bizde kuzenlerle indirmiştik böyle koca bir camı.Çok geçmiş olsun,korkusu bile yetiştir onlara..

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Gülçincim.

    YanıtlaSil