Su Değirmenleri Köyü

Mart 23, 2013

Dünya saati uygulaması deyince aklıma Akira Kurosawa'nın Düşler filme geldi yine . Su Değirmenleri Köyü en son düştü ve yüreğimden vurmuştu beni. Ilk defa buldum videosunu. 15 dakikalık bu filmi muhakkak izleyin.O kadar güzel ki... Bütün sözleri bir kenara yazılmalı bence....



Düşler su değirmenleri köyü (village of the... ile

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Oturdum keyifle izledim filmi Handan'cim.
    Ne güzelmis gercekten de...

    Su çinlerin /japonlarin felsefelerine bayiliyorum bazen. Cok düsündürücü, farkli bakis acilari... Elimizde olan bazi seylerin degerini bilmemiz gerektigini nekadar hatirlasak azdir.

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğine sevindim Ayşecim. Herkes izlemeli böyle filmlerin ufacık bir farklılık yaşanır belki.

    Ben de oradaki gibi bir tören istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeldi Handancım:-)
    O bandoda yer almak,
    onlardan biri olmak
    istedim izlerken.
    Öyle uğurlamak
    ve uğurlanmak...

    YanıtlaSil
  4. "Bazıları hayatın zor olduğunu söylüyor.Bu sadece lâf.Aslında hayatta olmak güzel.Heyecan verici..."

    Öncesinde böylesi bir bakış açısıyla yaşamak, sonrasında öylesi bir törenle uğurlanmak isterim ben de Destiny.

    YanıtlaSil
  5. Dedigin gibi Handancim.... cok güzel üstelik. Keske zaman-olanak bulsam da bastan sona seyretsem dedirtti. Cok sagol...

    YanıtlaSil