Nanım Oğlum Nanım Oğlum :)

Mart 25, 2013

Kimileri sen çok doğum havasına girdin, erken doğacak bu çocuk demişlerdi , gülüp geçmiştim, bu bebek içerde koç gibi tepiyor, hayatta balık burcu olmaz diye düşünüyordum. Hem de ne tepinme, kaburgama hâlâ el değdiremiyorum bu kadar zaman sonra bile :)

Aslında 21 Mart'ta bekliyorduk. Mart başında nihayet izne çıktığımda sana sıkı sıkı tembihlemiştim, oğluşum annen biraz dinlenmeden çıkıp gelme sakın diye ama bu kadar da kal dememiştim :)

En sonunda doktorumuz rest çekmese "Ya sezeryanla alırım ya başka doktor bulursun" diye, ben evin koridorunda ileri geri yürümeye devam edecektim ya... Son üç güne kadar bütün hamileliğini turp gibi atlatan annen en sonunda ateşlenip yataklara düştüğünden ve evdeki diğer herkes de aynı durumda olup öksürükler burun çekmelere karıştığından bu mikrobik ortama hiç bulaşmayayım diye yerinden kıpırdamadın bence :)


Daha doğduğunda düşünceli bakışların vardı, babana kendimize çeki düzen verelim bu bebek herşeyi anlıyor demiştim.

Çekik gözlerinle "Japon Balığım", kıvrılmış halinle "Top Böceğim" din.



Zaman ne kadar çabuk geçiyor.

Ne mutlu bana ki bugün, her durumda kendine gülümseyen, çalışkan, zeki, sorumluluk sahibi, iyi kalpli, harika bir delikanlı ile birlikteyim.

Senin annen olmak her an başka bir mutluluk canım oğluşum.

İyi ki doğdun.


Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. nice yaşları olsun Mete'nin sağlıkla ve sevgiyle. Galiba 23 mart doğum günü bizim kız ile aynı gün :) Koçlar işte :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim GeCe, doğumgünü bugün Metehan'ın, bayağı bekledi benim oğlum doğana kadar:)

    YanıtlaSil
  3. Metehan'ın doğum günü kutlu olsun, nice güzel doğum günleri yaşayın birlikte, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Sevdacım :)

    YanıtlaSil
  5. nanim oğluna nice sağlıklı yıllar:-))

    YanıtlaSil
  6. ..ve de...simdiden cok yakiskli amaaa.. ileride cok feci yakisikli bir erkek olacak biliyosun di mi Handan'cim. Gülüsü okadar hos ki:)

    Niye yillara Metehan! diyorum ben de. Allah saglikli, mutlu ve uzun ömür nasip etsin yavrumuza.

    YanıtlaSil
  7. Sağlıklı, mutlu daha nice yıllar Metehan'a...Doğum günü kutlu olsun

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Destiny :)

    Kreşe giderken " Ben de yakısıklıyım ( ş ile değil s ile diyordu bu arada:) ama sınıfta da bir sürü güzel kız var hangisiyle evleneceğimi bilmiyorum" diyordu Ayşecim, şimdi o aklıma geldi. Sağol güzel dileklerin için.

    Teşekkürler sana da Cenebaz, 14 yaşında oldu, insan inanamıyor valla:)

    YanıtlaSil
  9. zaman ne hızlı ilerliyor , oğluşum yakışıklı ,zeki, pozitif , daha ne diyelim ,
    maşallah ,maşallah diyelim ,

    any:)

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş doğum günü kutlu olsun :) Her şey onların gönlünce olsun :)))

    YanıtlaSil
  11. Sağol Katrecim, ne güzel senden bir ses almak :)

    YanıtlaSil