Şubat Ayı Özeti

Şubat 28, 2013

Kısa zamana pek çok şey sıkıştırmışız :)

Ankara'dan, Niğde'den akrabalarımız gelmiş.

4-5 kere misafir ağırlamışım, 2-3 kere de biz gitmişiz.

Rumeli Hisarı, Ortaköy, Itü Bilim Merkezi'ni gezmişiz.

Çoluk çocuk Pentagram konseri izlemişiz, dinlemişiz, hoplamışız falan :)

Dişçi yolları devam etmiş.

Fotoğraf makinam yapılmış, hemen çekmeye koyulmuşum.

Kart etkinliği yapmış, kitaplardan alıntılar yollamışım herkese.

Limon Masası, Gölgelerin Efendisi, Cherub okumuşum.

Daha ne olsun :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Benim kartım da geldi bu arada Handan'cım. Çok teşekkür ederim. Susanna Tamaro'dan yaptığın alıntı vardı kartımda. Çok hoş ve çok anlamlı, bayıldım. :D

    YanıtlaSil
  2. Neredeydin yahu? Bi sessizlik oldu sanki, merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. Beğendiğine sevindim Selencim :)

    Önce işim çoktu , sonra da yorulmuşum tembellik yaptım biraz Evrencim :)

    YanıtlaSil