Gölgelerin Gücü Adına :)

Şubat 19, 2013


 Önce bu kitabı okudum. Biraz iç karartıcıydı ama güzel geldi.


 Sonra bunu aldım. Hayat hikâyesi biraz, biraz hüzün..


Sonra bununla devam ettim, sıkıştırılmış düşünce bombaları gibiydi. Yavaş yavaş ilerledi. Ara sıra alınıp karıştırılmak için el altında durmalı.


Derken sıra buna geldi. Hayatın içinden hüzünlü, durağan öyküler, arada dili argoya gidiyor ki sevmiyorum öylesini.

Ama bu kadar üstüste gelince içime sıkıntı bastı... Hayat bu kadar da bunaltıcı değil yahu.


Metehan'ın en sevdiğim serisinin dokuzuncu kitabını okumamıştım henüz, onu aldım elime, oh be, at üstünde gidip okla kötü adamları haklamak varmış :-D (Bknz )

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Merhaba Handan,
    benim elimde de hala okumakta olduğum Murathan Mungan 'ın Kadından Kentler var.Hikayelerini ve anlatma biçemini sevdim.Ayfer Tunç 'un ise ''Ömür Diyorlar Buna '' tavsiye ettiğim kitaplarından,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Ayfer Tunc kitaplarinin arasinda beni en cok etkileyen ve hosuma giden, okurken cok eglendigim, duygulandigim "Bir maniniz yoksa, annemler size gelecek" oldu. Belki 70'lerin cocugu oldugum icindir, beni cocukluguma alip götürmüstü. Gerci 75 den sonrasini hatirliyorum ama yine de iyi bilirim ve severek hatirlarim o yillari. Harika bir kitapti...

    Ben de su siralar "Anne Frank"la bozdum kafayi. Günlügünü okumustum, sonra okadar etkilendim ki, onunla ilgili nekadar kitap yazilmissa bulup aldim okudum, okuyorum hala. Filmlerini, belgesellerini izledim ve en kisa zamanda Hollandaya sirf onun kaldigi evi (simdi müze olmus) görmek icin gidecegim. Cok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. O kitapları da alayım listeme Çiğdemcim .

    Ben de o kitabını ilk okumuştum Ayşecim, gerçekten de insana zamanda yolculuk yaptırıyor . Anne Frank'ın günlüğünü okumadım henüz sanırım öyküsü üzücü olduğu için uzak durdum bunca zaman.

    YanıtlaSil
  4. Spora giderken posta kutusuna bakayim dedim, bugün yine hangi fatura gelmis diye, bir de baktim ki kartin gelmis Handan'cim, cok tesekkür ederim!:)

    Benim payima bu düsmüs: TIK

    COK güzeldi , tekrar cok tesekkürler!

    YanıtlaSil
  5. Ooo blogdaki yerini de bulmuşsun Ayşecim :) Rica ederim canım.

    YanıtlaSil
  6. Ne guzel bir suru kitap okumussun.bide ben baslasam canim ;)

    YanıtlaSil
  7. Başlayana kadar herşey, eline alınca okunuyor Mehtapcım. Gerçi senin şimdi okuyacak bir şirinen var sıra kitaba gelmiyordur :)

    YanıtlaSil
  8. Özendirdin bea. Maşallah sana...

    Orhan Pamuk'tan başka kitabını yarım bıraktığım bir yazar vaki değil. Zorlasam da olmadı :)

    YanıtlaSil
  9. Şimdi bu postu okuyunca ben bile özendim Zeugma:-)

    Ben de bitiremiyorum Orhan Pamuk kitaplarını, neyse yalnız değilmişim:-)

    YanıtlaSil