Bu Sabah

Şubat 17, 2013

Kapalı , soğuk ve puslu bir gün var İstanbul'da. Ama yine de renkli birşeyler bulurum belki diyerek sabah bakkala giderken aldım makinamı yanıma :)


Önce balkonda ilk deneme :)


Bu sarı papatyalar her gördüğümde içimi açıyor.


Afacan kuşlar :)


Bahar dalları açmaya başlamış bile.


Annem bana pencereden el sallıyor :D


Yine afacan kuşlar. Filbahrinin dallarının arasını pek seviyorlar. Bu arada o da yaprak vermeye başlamış.


Martılardan biri bir dal parçası mı kapmış ? (Dikkatli bak bakalım:)

Nedense plastik rengârenk toplar hep mutlu eder beni.


Yürüyüş parkımdan bir görünüş.


İşte filizlenmiş başka yapraklar.


Arada bir kırmızılık mı çarptı gözüme?




Oooo bu ağaç bayağı yapraklanmış (Çam ağacından bahsetmiyorum tabi:)


Bu merdiven hep çok hoşuma gitmiştir.


Kapının önündeki saksıda duran lahanamsı yapraklara mana verememiştim ama geçen gün açtılar. Gerçi ben çekemeden büyük çiçeği kopartmışlar, arada minicik birşey kalmış.


Kışın renkli süsü.


Hımm ne güzel bir balkon bu :) (Çok objektifimdir:)


Bizim apartmanın ilk gittiğimde beni cezbeden yeşilliği :)

Bu sabah benim gördüklerim bunlar. Siz de bakın bakalım neler bulacaksınız :D

Herkese günaydın.

Güneşiniz olsun gönlünüzde....

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Hep öyle merdivenleri bol günesli ve cicekli yesilli bir apartmanda yasamak isterim :) Günes kismi binanin konumu ve mimarisi hakkinda bi seyler anlatir. Yesil koridorlar da sanki komsular ve komsuluk hakkinda... Komsun olayim Handan'cim demistim degil mi? Kahveye gelirken merdivendeki o sarmasikla el sıkışırdım her seferinde :)

    YanıtlaSil
  2. Merdivenimiz aydınlık, sarmaşık her yanından geçtiğimde seviliyor tarafımdan ama komşuluk kapıda verilen selâm dışında pek yok Evrencim. Neyse ki huzursuzluk da yok, apartmandaki yegâne çocuklu aile olarak gürültümüze kızan da yok :-D Ne güzel olurdu kahveye gelseydin, keyif yapsaydık birlikte .

    YanıtlaSil