Bakalım Size Ne Çıkacak ?

Şubat 04, 2013

Geçen gün Can eve Türk Hava Yolları 'nın masa takvimini getirmiş. Takvimin kutusunda renkli zarf gibi birşeyler vardı, zarfmış zaten. Yaprakların arasında da kartları görünce hemen bir etkinlik yapasım geldi.

Her karta sevdiğim bir kitaptan alıntı yazıp zarflara koyacağım. Ve bana adresini gönderen ilk 7 kişiye içinde ne olduğunu bilmeden göndereceğim. Bakalım şansınıza ne çıkacak.

Eposta adresim adımın altında.

Hadi bekliyorum.

Not: Özii ve Selen size katılmak mecburi, adreslerinizi alayım hemen.
Not2:Ebru(Içim), Evren (Hindiba), Ayşe (EQ) sizinkiler zaten hazır.
Not3: Hayır anacım 2 kişi kalmadı geriye hâlâ 7 kişinin şansı var.



O kadar kartlarını kullanıyorum bari bu en sevdiğim reklâmlarını da paylaşayım :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Maile atıyorum Handanım teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
  2. "Ayh ayh bana kaldi mi ki" diye bir heyecan yazinin bitmesini beklerken zaten kontenjandan kurtarmisim :)) Merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bakalım şansınıza ne çıkacak kızlar :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa hadı bana da gelsın hala şansım var mı???

    YanıtlaSil
  5. Son iki tane kaldı, hemen adresini gönder canım :)

    YanıtlaSil