Şişli'den Beşiktaş'a Turist Gibi Yürüdüm :)

Şubat 22, 2013

Bugün fotoğraf makinamı da aldım yanıma, yol boyunca büyük bir keyifle seyrettiğim evleri sizinle paylaşmak istedim. Gerçi hava biraz güneşli olsaydı çok daha güzel çıkardı ama olsun :)


Kendisi böyle...

Arada sıkışmış hali de böyle. Bu eski binaların üzerlerine de kat çıkmışlar. Pek acıklı halleri var...
Şu güzelliğe bakar mısınız..


Arada sıkışmış bir ikili daha. Kocaman binaların arasında hemen dikkat çekiyorlar.








Nişantaşı'na geldik :)



Bu binanın bir öyküsü vardı, üniversitede hocamız anlatmıştı ama tam hatırlamıyorum. Yalnız sırf yeşil olanın önünün kapatmak için yana doğru bir duvar örülmüş onu biliyorum.










Maden fakültesine geldik bile :) Şimdi maden fakültesi değil ya olsun benim için hep öyle kalacak..


İşte Maçka'nın en güzel binası :) Kimse kusura bakmasın. Hayatımın en güzel 7 senesini yaşadım ben orada :D

Koşturmadığım bir gün gidip kalan bir iki hocamın çayını içeyim.. Benim zamanımın asistanları prof olmuştur herhal şimdi.

Akaretler biz okurken terk edilmiş yapılardı. Hep hayal ederdik oralar yapılsa da biz de otursak :)
İşte iskele de gözüktü.

Buraya kadar benimle gelebileni tebrik ediyorum :) Videolar yüklensin, bir sonraki yazımda vapurun alt arka açık tarafından bakacağız martılara :D

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Ohh, ne iyi geldi. Hep derim blogcu arkadaslara, gurbette olunca TR ile , özellikle de Istanbul'la ilgili resimlerin icine düsecek gibi izliyorum, cok mutlu oluyorum diye. Bunlarda da öyle oldum Handan'cim, cok sagol, eline ayaklarina saglik.

    Videolari da merakla belkiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. 4 yıldır istanbuldayım nişantaşına gitmedim :D
    ne kadar harika binaları varmış meğersem..
    elinize gözünüze sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Sanki Avrupa'da bir yer , zaten oralar biraz öyle...
    İçim açıldı, eski olan herşeyi çok ama çok severim...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. iyi gezdik :) yarın nereye gidiyoruz Handanım :)

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraf makinam yapıldı, bahar da geliyor, daha ben çook yollara düşerim Ayşecim :D Mini videolar yüklendi :)

    Gerçekten çok güzeldir oraları, bir ara yolunu düşür Mervecim.

    İkisatırdöktürmelik, eski binaların zerafeti şimdi hiçbir binada yok ne yazık ki, gerçekten de baktıkça insan mutlu oluyor .

    Vapura biniyoruz Öziicim :D

    YanıtlaSil