Keşke 30 Olsam :)

Şubat 15, 2013

Ha ha ha filmin ismini yazarken bir an gerçekten de böyle bir dilek dileyebileceğimi fark ettim :D

Biraz önce ütü yaparken izledim yeniden.

Ütü yapma filmlerim vardır benim. Daha önceden de izlediklerimi ve hoşuma gidenleri özellikle seçerim ki kanal değiştirmek zorunda kalmadan , ütü yapmayı bırakıp filme dalmadan işime bakabileyim :D

Aman, konuya gelemedim bir türlü.

Filmi izlerken unuttuğum ne çok şey olduğunu düşündüm. Balık hafızasındangillerden olduğumdan zaten meyilliyim unutmaya.. Çoğunlukla işime de yarar bu unutmalar. Ama bazı şeyleri unutmasak, bazı heyecanları hep duysak keşke.

Önce şarkılar sonra filmler, üzerime gelmeyin kardeşim :D

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Listeme aldım ütü yaparken izlemek çok güzel bir fikir:)

    YanıtlaSil
  2. Bende keşke demek istiyorum . Ne çok şey yapardım , yine yaparım ama 30 olmak lazım :)))

    YanıtlaSil
  3. Bu filmide izlemistim ama ben Tom Hanks'le olan "Big" filmini tavsiye ederim eger izlemediysen, o benim daha cok hosuma gitmisti . Onun konusu da ayni. Daha eski bir filmdir yalniz.

    YanıtlaSil
  4. Bu ütüler başka nasıl bitecek Baharcım, bir ara geniş listemi de veririm :)

    Güzel romantik komedi, insanı düşündürüyor Günlükçü Bayan, tavsiye ederim:)

    Bahane bulmayalım, sonra ah keşke kırk olsaydım diyeceğimiz yaşlar da gelecek Öziicim :)

    Biliyorum, onu da severim Ayşecim :)

    YanıtlaSil