Aldığı Kadar Un

Şubat 25, 2013

Dediği an tarif benim için bitiyor :)

Şimdi benim gibi hamur işlerinden anlamayan bir şahıs için soru işaretleri beliriyor hemen. Ne kadar alır bu? Bana kalsa kabı doldurana kadar aldırırım ben onu.

Sonra bir de kulak memesi kıvamı var ki bir elim kulağımda bir elim hamurda.

Yok yok ben kendime başka bir tarif bulayım en iyisi:)


Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. :)))
    Bir arkadaş anlatırdı hamur hikayesini.
    Dur ben bunu yazı yazarak anlatayım en iyisi
    O da tam ölçüsünde pişiriyordu her şeyi 1 tepsilik :)

    YanıtlaSil
  2. Kandil simidi yaptim,komsuma da verdim. Cok begendi, tarifini istedi. "Kulakmemesi kivamini" Almanca nasil anlatacagimi bilemedigimden salliyorum kac aydir :D

    YanıtlaSil
  3. ha ha ha hindiba bayıldım :)
    Herşeyi matematikleştirmiş almanlara hakikaten zor anlatmak ...almanca karşılığı da yoktur...

    bu arada üzülme canım aldığı kadar una şöyle kanaat getiriyorum kaşık kaşık koyuyorum, sonra yorulup olmşutur bu diyorum ne hikmetse tutuyor....
    any:)

    YanıtlaSil
  4. Allah iyiliğini vesin sahiden ne sinir bişiy değil mi:))

    YanıtlaSil
  5. aynen ben de...
    sırf bu yüzden evde hamur işi yapılmaz:)))

    YanıtlaSil
  6. Tüylerim diken diken oluyor Sevdacım :)

    Bendensin Cep Aynası :)

    YanıtlaSil