Zarflar Hazır Sahiplerini Bekliyor

Şubat 05, 2013


Yarın göndereceğim.

Napalım kendime postalarım ben de artık :-D

Not: Elimde son bir tane kaldı, yok mu isteyen?

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. AAA!! Simdi gördüm henüz, cok özür dilerim Handan'cim. Cok sevindim okuyunca alttaki yaziyi da:) zaten posta kutusundan faturalar v.b. haricinde birisinden böyle el yazisiyla (eskiden oldugu gibi)mektuplar, kartlar almanin tadini bir tek sen yasatiyorsun bana zaten son zamanlarda... sagol, var ol, merakla beklicem:)

    YanıtlaSil
  2. Ay çok heyecanlandım şimdi. Öyle uzun zaman oldu ki birinden fatura harici bi mektup almayalı...

    YanıtlaSil
  3. Ben mektup almayı çok severim :))
    Yoksa yazmışmıydım daha önce ?

    YanıtlaSil
  4. Ben herhalde geç kaldım.Aslında güzel bir etkinlikmiş.Mektup almayalı öyle çok oldu ki...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Çiğdem son zarfım boynu bükük bana bakıyor hâlâ. Zaten postaneye de gidemedim bugün, hemen yolla adresini :)

    YanıtlaSil
  6. Handancığım e-postana ,adres bilgilerimi yazdım,şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil