Rumeli Hisarı

Şubat 03, 2013

Sabah yürüyüşe çıktığımda harika bir hava olduğunu keşfedince eve döner dönmez Can'ı uyandırdım :D Biliyorsunuz Rumeli Hisarı'nı bu 15 günlük tatil planına almıştık çocuklarla, tam zamanına benziyordu.

Önce sahilde kahvaltı yapıp ardından hisara gidelim diye düşünmüştüm ama baktım aç aç o kadar bekleyemeyeceğim evde karnımızı doyurup öyle çıktık yola. Pazar sabahı henüz trafik yoktur diyerek arabayla gittik , trafik yoktu ama orada ciddi bir park yeri sorunu vardı gitmek isteyenlere duyururum:)

Çocuklardan para almadılar. Benim müze kartım vardı. Can için 5 TL ödeyerek girdik içeri. Bizimkilerin çok seveceklerini düşünmüştüm, gerçekten de bayıldılar. Yalnız girişteki yükseklik korkusu olanların girmemesi uyarısı çok doğru. Girecekse de merdivenlerden uzak dursunlar :)


4 ayda tamamlanmış olmasına inanamadık...


Bizimkiler Halil Paşa Kulesi'nin önünde .



Bu da o kulenin içi. Girilmiyordu, kapısından çektim. Aslında çok zevkli olurdu çıkılabilseydi :)


Burası su sarnıcı.




Sana bir surun tepesinden baktım bu sabah aziz İstanbul :)



Saruca Paşa Kulesi tarafından manzaralar.


Gösteri alanı ve minare. Ben hiç burada konsere gelmedim ama önümüzdeki yaz sanırım bir tane ayarlayacağım.


İyi ki gitmişiz, biz çok eğlendik.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. çok uzun zaman önce gitmiştim.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir gezi, güzel bir pazar olmuş...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hep istiyorum bir gün oraya da gitmeyi..insallah kismet olur birgün. Sayende gitmis gibi oldum sanki..sagol paylasim icin Handan'cim.

    Bu arada... Metehan senin boyunu gecmis gibi duruyor annesi, ne hosuna gidiyordur dimi? Benim Cem "anne, seni gecmeme az kaldi... bak gectim" der durudu. Simdi tepeden bakiyor bana kerata:) Sizin de öyle olmaniza az kalmis valla:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok uzun zaman önce gitmişim, o zamanlar merdivenler bu kadar dik değildi sanki Tülin :)

    Öyle oldu gerçekten de Ebru :)

    Rica ederim Ayşecim, sen buralara gel ben seni götürürüm canım.

    Evet evet kesinlikle geçti, diğeri de yetişmek üzere :)

    YanıtlaSil