Anneanne Yemeği

Şubat 13, 2013


Bu yemeğin adı bizde anneanne yemeği. Ben de arada yapıyorum ama çocuklara göre asla anneannelerinki gibi olmuyor. Bakarken bile diyet bozucu bir etkisi var :D

Hımmm, olsa da yesek şimdi :D

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Sürpriz yaptın bana inanılmazsın, aldım kartını çok teşekkür ederim.:)))Bu arada bende çok yaparım bu yemeği.

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlıık bu yemeği ben de çok yaparım ve :) iki tabak mutlaka yerim harika bir tadı var gerçekten sizinde elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ay canım çekti eve gidince yapayım mı ama anneciğinin lezzeti olmaz ama idare ederiz artık
    any:)

    YanıtlaSil
  4. Patateslerin altında köfte de var mı yoksa sadece patates, patlıcan ve domates mi onlar? Yaz domatesiyle denemeli güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
  5. Ebrucum hangi kitaptan alıntı çıktı sana, merak ettim :)

    Tek tabakta durabilmek bir mucize zaten Günlükçü Bayan :D

    Annem senin için de yapar eminim Any :)

    Sote et var Selen. Domates ve soğanla pişirilen sote et, kızarmış patates, kızarmış patlıcan, domates, sarımsak, biber fırına sürülüyor ...

    YanıtlaSil
  6. off off offf... nasil lezzetli görünüyor! Ben bu tarifi hic yapmamistim, aklimin bir kösesine yazdim simdi Handacim, sevdim bunu. Bir ara mutlaka yapilacak! (tabii ben fazla yememem sartiyla):)

    YanıtlaSil
  7. Murathan Mungan-"şairin romanı" :))

    YanıtlaSil
  8. Bu yemeğin en iyi yanı bir gün önceden hazırlayıp misafir geleceği gün sadece fırına sürmek Ayşecim:)

    Oooo, kayboluyorum ben biraz Ebrucum :)

    YanıtlaSil