♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Şubat 14, 2013

Bakalım neler yazmışım sevmek üzerine.. Sevdiğim şeylerin fotoğraflarına tıklayıp ulaşabilirsiniz :) E ne duruyorsunuz tıklayın :D











Sevgililer gününüz kutlu olsun :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Gelip teşekkür etmek için bugünü özellikle bekledim Handan.
    Kitaplar ve kart için çok teşekkür ederim, gönülden bir paylaşım böyle olur :)
    Kitapları senin de okuduğunu bilerek okumak daha güzel olacak.

    Sevgi günün kutlu, ömrünün her günü bu güzel duygu ile dolu olsun.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim Tülincim, ben de güzel dileklerin için teşekkür ederim, sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Handan,kartın bugün elime geçti.Güzel mavi zarfı gördüm,tam sokağa çıkıyordum,kapıdan içeri bıraktım.Gelince beni bekleyen güzel sözleri düşünerek ,sevincimi uzattım.
    Hangisi diye merak edersen,
    bana Paulo Coelho 'dan seçtiğin geldi.Saklayacağım,seni hatırlatacak.
    Bugünkü 14 Şubat yazın da sürprizli,her fotoğraf bir yerlere
    götürüyor.Sevdiklerinle dolu bir yaşam dileğiyle tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ooo, PTT düşündüğümden hızlı işliyor :) Rica ederim Çiğdemcim, dolu dolu yaşadığımız nice güzel günlere canım :)

    YanıtlaSil
  5. Benimde geldi benimdee :))) Hoş bir süpriz posta kutusunda bekliyordu.
    Çok naziksin çok tatlısın öpüyorum seni Handanımm ...

    YanıtlaSil
  6. Ben de seni öpüyorum Öziicim :D

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Nihalcim:-)

    YanıtlaSil