Hadi Vapurla Karşıya Geçelim :)

Şubat 23, 2013


Önce üst arka açık kısmına çıktım vapurun.


Uzakta sisler içinde kız kulesi görünüyordu...


Ve tabii ki martılar uçuşuyordu..



Bu minik ziyaretçi birşeyler bulmuş karnını doyuruyordu.



Yan taraftan bir motor kalktı.. Giden gemilerin , motorların ardında uçuşan martıların güzelliğini sizinle paylaşmak istedim.



Ve bu da özellikle Any için...Sabahları 7:45 vapuruna son anda yetişip, turnike önünde çılgınca vapur kartını arayan. Her defasında kesin unuttum diye söylenip en sonunda bulan. Benim henüz çene motorların ısınmamışken "Çok komik birşey oldu" diye başlayıp Beşiktaş'a varana kadar hiç susmadan anlatan canım arkadaşım, özlemiştir diye çektim...

Bir fırsat yaratsan da gidip şu diplomaları alsak diyorum huuu... Sen seninkini kullan nerede kullanacaksan ben benimkini altın varaklı çerçeveyle duvara asıcam ki ilkokul mezunu gibi hissettiğim anlarda hatırlatsın bir zamanlar neler yaptığımı bana :D

Neyse bu özel nottan sonra dönelim gezimize..

Kışsa eğer, vapurun en güzel yeri alt arka açık kısmıdır. Oraya hiç rüzgâr gelmez çünkü. Motorların gürültüsünde köpüklere dalıp gidersin...

İyi seyirler :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Allahimmm, resimleri görür görmez bile kalbimin küt küt attigini hissettim, heyecanlandim resmen ya, cok ilginc!:) ne menem birsey su gurbette olup memleketi özlemek...

    isin kötüsü internetimiz yok evde bir iki gün, oglumun cebinden girdim su an ve videolari izleyemicem su an, hemen cikmaliyim. Neyse, yarin aksam isyerinde izlerim artik. Simdiden seviniyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Kisacik da olsa, büyük bir keyifle ve özlemle izledim, sagol Handan'cim.

    Keske daha uzun olsaydi dedim. Keske gittigi heryeri cekseydi ben de izleseydim dedim icimden:) Nasil özlemisim Istanbul'u...

    YanıtlaSil
  3. Sen istediğin yerleri söyle ben senin için fotoğraflayayım Ayşecim :) Sıkıcı olmasın diye videoları kısa kesiyorum ama söz sana birgün uzun uzun çekeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Özlem anlatmak zor ,insanın burnunun kemiği sızlar mı ? benim ki sızlıyor işte ,

    İçinden deniz geçen bu şehirde tam da içinden deniz geçen yollarda geçmiş hayatımızın önemli bir kısmı , ondan sonraki yıllara şair bir kadın bıraktı,yollar ki bana enfes bir dost , bir yoldaş, uzaklarda bile yüreğimde hissedilen bir ikiz, enfes sevda masalları bıraktı ,
    Dalgalara dalıp giden ise içimizdeki çocuk
    any :)

    YanıtlaSil
  5. Ay bu arada bir önceki nişantaşı turuna bu gün bakabildim ,
    Olmas ki böyle de yapılmaz ki,

    bunca yer gezdim Nişantaşının güzelliği bir yerde yok , biz mi güzeldik ,nişantaşı mı bilmiyorum....

    Sanırım ortaya karışık :)
    any:)

    YanıtlaSil