Kırmızı Halıdan Bildiriyorum

Şubat 25, 2013

Gerçi bu saatte kırmızı halıda kim olacak ancak temizleyip toplayanlar bulunur ama orasını karıştırmayalım şimdi :)

Önce en beğendiklerimden başlayayım.


Helena Bonham Carter'ın elbisesi çok hoşuma gitti. Kendisine çok yakışmış bence, onun giyebileceği tarzda birşey.

Jennifer Lawrence'in elbisesi de biraz fazla kabarık olmakla birlikte güzeldi. Straplez kıyafetleri çok sevmem aslında ama bunun duruşu hoşuma gitti.



Adele'in kıyafeti de zarifti. Kıyafet elinden geleni yapmış doğrusu .


Sandra Bullock'un kıyafeti benim en sevdiğim silüet.


Stacy Keibler'in kıyafeti kemersiz daha hoş dururdu gibime geliyor ama yine de güzel tabi.


Lara Spencer'in modeli de güzel.



Octavia Spencer'in kıyafetinin rengi tenine çok yakışmış. Aynı zamanda zarif de.



Gelelim ne düşündüğümü bilemediklerime :) (Eh bilmiyorsun o zaman sus di mi, olmaaz :)



Charlize Theron'a bu saçlar çok gidiyor. Elbise benim zevkime uygun değil ama çirkin de diyemem şimdi. Gerçi bu hatun çuval geçirse üstüne güzel gelir ya...


Catherine Zeta-Jones'unki zırh gibi geldi bana. Şimdi burada bakınca pek fena durmuyor gerçi ama.

Nicole Kidman'ın kıyafetini , yok ya bunu beğenmedim ben işte. Zaten siyah üzerine sarı şeylerden hoşlanmadığımı dün gece fark ettim :) Daha ihtişamlı birşeyler giymeliydi.


Naomi Watts da simetri hastalığım yüzünden burada , sol kolu da olsaymış ne güzel olacakmış :D (Biraz daha bakarsam fotoşopla ekleyeceğim o kısmı:)

Gelelim beğenmediklerime.


Anne Hathaway'in önden iş önlüğü arkadan parti elbisesine benzettiği elbisesini beğenmedim.



Halle Berry'nin Bond Kızı kıyafetini de zebramsı buldum, hoşuma gitmedi.


Kıyafetini ulaşılmaz adlardan değil de bilindik bir markadan (Ben bilmiyorum ne olduğunu gerçi ) alıp giyen Helen Hunt ütületseymiş iyi olabilirmiş.

Bak buradan hepinize sesleniyorum kızlar, kırmızı halıya gelirken giydiğiniz o ihtişamlı kıyafetler arabadan indiğinizde kırış kırış gözüküyorsa hiç işe yaramıyor anacım. Şunları kırışmayan birşeylerden yaptırıverin bi zahmet.


Reese Witherspoon'un kıyafeti de tipik göğüsleri sarkmış gösteren straplezlerdendi, ııh olmamış .

Bir de kırmızı halı sırasında internet başında duran üçlünün en sağındaki hatuna bir Allahın kulu o kıyafet de ne öyle dememiş mi?
Dur bir arayayım bulabilecek miyim.

Hah buldum.

Brandi Glanville'mış. Kimse o artık...


Haksız mıyım Allah aşkına, bu , nedir bu?

Benzer yazılarım

2 Yorum yap