Kahvaltı

Mayıs 05, 2006


Yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem
Ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı

C.Süreyya


Serin bir sabah var İzmir'de. Bu sene baharı tam olarak yaşadık. Ne çok soğuk ne sıcak. Dün kapının önünde çay keyfi yaptık Can'la, yağmur yağmaya başladı. O kadar sessizdi ki etraf dut ağacının yapraklarına vuran damlaların sesini dinledik huzurla.

Herkese günaydın. E, gülümseyin biraz, bugün günlerden "Yaşasın Cuma" :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Handan, İzmirde şurada ev alırız falan diye düşünüyordum da, yok olmayacak sizin orada olursa olsun.

    Ya benim bunca şey içinde gözüm o tereyağlı balda kaldı. Of Handan offff yapmayacaktın bunu bana.

    YanıtlaSil
  2. kahvaltılara devam izmir de handanım. ne güzzzzellll kök saldınız. hayırlı olsun arkadaşım çok sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım kahvaltılıkları döktürmüşsün yine ortaya doğru bööyyle..oohh afiyet bal şeker olsun.Temmuzda kısmetse ordayım.Benim için de kurarsın değil mi böyle bir sofra..İYİ GECELER CANIM

    YanıtlaSil
  4. İnsaf yahu..
    Rejimdeyim..

    YanıtlaSil
  5. ya bu ne ?hiiiii..yerim ben bunu..

    YanıtlaSil