Şöyle Afili Bir Başlık Bulamadım Ama Bu Yazıyı Kaçırma

Kasım 30, 2023

Yaa Sebastiyan, ununu elemiş eleğini asmış, hayatımda bundan sonra heyecan verici ne olabilir ki diye düşünürken ne ilginç bir kasım yaşadık böyle. 


Ay başında bana bir dans videosu çekeceksin bir milyon kişi izleyecek deseler rüyamda mı derdim herhalde. 

Bedenimin yeni hormonlarına alışma sürecinde yaşadığım depresyonla başa çıkmaya çalışırken dansın beni mutlu ettiğini hatırlamak ne iyi geldi . Bedenimden, hantallığımdan , yaşımdan başımdan utanmadan kalkıp dans etmeye çalışmak  yaptığım en cesur şey olabilir. Çünkü farkına varmadan görünmez ağlarla kendi elimizi kolumuzu bağladığımızda o bağları aşması gerçekten çok zor. Benim gibi deli tepelek görünen birisinin bile kalıplara girip bunun farkına varmaması mümkün. 

Oysa karma karışık asla yapamayacağımı düşündüğüm figürlerle uğraşırken aklımda dolaşan olumsuzluklardan ve çivisi çıkmış insanlıktan uzaklaştım ve çocuklarıma hep söylediğim sevdiğiniz işi yapın cümlesini bilfiil kendim yaşayıp sevdiğim şeyi yaparken hiç yorulmadığımı gördüm. Ve sadece yattığım yerden söylenmek yerine kıpırdanınca yüreğimden geçip hep istediğimi kendimin bile bilmediği bir şeyler oluşmaya başladı. 

Geçen yaz nefes almaya çalışıp üzerime abanan karabasanın altında yaşamak için uğraşırken kendi kendime mantra gibi bu geçecek ve sen iyi ki yaşamışım diyeceksin, bu bir koza ve dönüşümden geçeceksin derken haklıymışım. Ya da belki de öyle dediğim için öyle olmuştur. Bilemiyorum. Bunu buraya yazıyorum, çünkü unuttuğum zaman okuyup hatırlamam için gözümün önünde olsun istiyorum. İnsan çok kolay kayboluyor. Kaybolduğumuzda korkmayıp çıkacağımız yerin daha güzel bir yer olduğunu düşünmemiz , ve sadece bir adım atmaya odaklanmamız iyi geliyor

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. stayin alive stayin alive o o o oooo stayin aliveeee :)

    YanıtlaSil
  2. Ünlü bir instagrammer mı var karşımızda yoksa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla dans eden grandma olarak dünyanın bilimum yerinde izlemişler videoyu ama henüz yolda görüp imza isteyen olmadı :D :D

      Sil
  3. Ne güzel ne güzel yolu bulmak ve ışığa odaklanmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın yolun güzel yere çıkacağına ümidini kaybetmemesi gerek.

      Sil
  4. Kendime öğüt olarak alıyorum ve gidiyorum izninle
    :)

    YanıtlaSil
  5. Dans star yenilerini bekleriz bu kıpraşmaların...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün gözüme kestirdiğim kısımları bir bir öğrenmek için uğraşacağım :)

      Sil
  6. Ben henüz izleyemedim sevgili Handan. Ama biliyorum ki; cesaret, emek ve çaba, başarma arzusu da eklenince dünyanın her yerinde takdir görür. Kutluyorum.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeter ki sevdiğimiz şeyi mutlulukla yapalım :)

      Sil
  7. Sen zaten fenomensin :) <3 Maşallah sana!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hayatı anlamlandırmaya çalışan kendi halinde bir kadınım ve ne mutlu ki sizlerle karşılaştım :)

      Sil
  8. :) Bu yazıların bize de ne iyi geliyor bilsen... Bil yani ve hep yaz ve içinden geldiği gibi danset.

    YanıtlaSil
  9. Enerjin herkese geçiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellikler paylaştıkça çoğalsın diye yazmayı seviyorum :)

      Sil
  10. Severek yapılan herşey insana iyi geliyor 😊

    YanıtlaSil