Tromsø / Gündüz Başladığı Gibi Bitiyor

Aralık 02, 2023


Artık havalar da ne erken kararıyor demem :) Sabah sekiz gibi hafiften bir aydınlık başladı, dokuz gibi güneş doğacakmış hissi oldu, onda ha gördük ha görücez diye bekledik, on bir de etraf gün batımı renklerine büründü, öğlen on iki gibi ışıklar belli olmaya başladı, saat iki buçukta hava kararmıştı :)


Şansımıza güzel , bulutsuz bir güne uyandık ve stresli bir şekilde kendimize ışık turu aramaya başladık.


Hepsi dolmuş mu sana ? Hadiii. Havaalanında kartını veren adamla konuşuyoruz bir yandan, onun verdiği fiyat ucuz ve müsait. İnternet sitesi pek belirsiz , belli bir yeri yok biraz güvenemedik ama pek seçeneğimiz olmayınca onunla anlaştık. Zaten ön ödeme falan da yapmadığımızdan en kötü akşam bekleriz gelmez dedik.


Bu iş bitip de rahatlayınca gün ışığı kaybolmadan biraz gezelim sokaklarda diyerek dolanmaya başladık.


Köprüden anakaraya geçip oradaki ünlü katedrali fotoğrafladık ( yani ben fotoğrafladım, Can çok yürüdük diye mızmızlandı :D) . Ama içine girmedik. 


Köprüde bol bol fotoğraf ve video çektim .


İşte katedral de bu .


Doğacak diye beklediğimiz güneş tepeleri aşamadan kaybolmaya başladı.


Evet etekle dolaşmaya devam ettim, şu çoraplar pantolandan sıcak tutuyormuş :)





Evler çok şeker değiller mi ? Ama burada da sahile dikilmiş kocaman yapılara gıcık oldum. Neyse kaldığımız ev sokağa baktığından binalar arasından deniz gözüküyordu.








Öğlen yemeği için Hard Rock Cafe'ye gittik. Anneliğimin ilk yenilgisini bana tattıran münasebetsiz yer. Giderken Metehan orada Hard Rock Cafe var mıdır dediydi, ne arasın orada diye cevapladıydım.  Varmışşşş. Annelik tarihime bir kara leke :D 


 


Babababa, poz bak, münasebetsiz :) 

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Selam Handan güzel yerler ,fotolar ayrıca güzel.Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. BA - YIL - DIM!!!
    Taze sevgililer gibisin Maşallah 🧿🧿🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha babam kavga ediyor olsak da öyle bir görüntümüz var, evet :D

      Sil
  3. Her yerden, her mevsimden, her iklimden harika fotoğraflarla sıcak bir merhaba gibi...
    Sağlıkla, mutlulukla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her mevsimin , her yerin güzelliği bambaşka, iyi ki hepsini görüp yaşayabiliyoruz :)

      Sil
  4. Metehan'ın mutluluğu :))) Çok güzel ama benim için fazla depresif o karanlıklar soğuklar (gözünü seveyim çorabın markasını yaz, demirim yerlerde yine, kat kat giyiniyor yine de ısınamıyorum!!!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, yüzyıl başıma kakacak bir şeyi çıktı Metehan'ın:D

      Çorabımın markası yok ama bu aralar sürekli instagramda karşıma çıkıyor. İnce görünümlü termal çorap mı polar çorap mı öyle bir şey diye almıştım. Hoş üzerindeki ince çorabı hemen kaçtıydı, ten rengi kalın çorap alıp üzerine ince siyah çorap giymek daha mantıklıymış.Ki ben öyle yapıyorum , kaçan kısmını yırttım üzerine ince çorap giydim. Belki iki kat olduğundan daha da sıcak tutmuştur.

      Sil
  5. :)Ahahahaha aman canım yenilginin de böylesi olsun nolcak.

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Şu eteği alalı yüzyıl olmuş gerçi, yeni aldım sanıyorum hâlâ:D

      Sil
  7. Soğuğu sevmiyorum ama bir kez de olsa gitmeye değer bence 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok soğuk değildi, bence kasın ayında rahat rahat gidebilirsin.

      Sil