Yosun Kokusu Getirdim Size

Kasım 08, 2023

 


Dün Aynur bizi sahile götürdü, sabah yürüyüşümüzü ve kahvaltımızı orada yaptık.



Ne iyi geldi.



İstanbul'u çoook seviyorum.



Öyle emekli olalım da başka yere yerleşelim moduna hiç girmedim. Emekliyken asıl keyfi çıkıyor ki buranın. 



En sakin zamanlarda sana kalıyor etraf .



Al yanına çayını, sandviçini, at kendini deniz kıyısına. Altı yanı denizle çevrili bu şehrin.


Yeter ki tadını çıkartmak iste.






Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Yine bir gün çok uzaklardaki emekliliğimi dört gözle bekledim sayenizde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleme hiç, çok çabuk geliyor zaten, sen tadını çıkart yaşının :)

      Sil
  2. Masmavi deniz, ışıl ışıl güneş ve tabi ki keyif çayı :) Bayıldım hareketli fotoğraflara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video şeklinde koymaktansa gif haline getireyim, hep gözüksün dedim . Beğendiğine sevindim.

      Sil
  3. Çok güzel fotoğraflar. İstanbul'a pek sık gelmiyoruz.
    Geldiğimizde bu şehirde canı sıkılmaz insanın diyoruz. Yapacak çok şey,görecek çok yer var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook, bir sene gezsen bitmez gidecek yerler :)

      Sil
  4. Ay harika <3 nasıl iyi geldi sabah sabah!

    YanıtlaSil