Kimse Yok mu ?

Kasım 14, 2023

 Allah Allah herkes tatile gitti herhal. Başıma gelen ilginç şey kimsenin dikkatini çekemiş olamaz di mi ? Yani okusalardı bi yorum yazarlardı diye düşünüyorum Sebastiyan, sen ne dersin ? Hımmm. 

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Okuduk okuduk da instagram fenomeni olmadan da fenomenimiz olduğun için sanırım tepkisiz kaldık :) En azından ben sanırım "e tam Handan işte, tuhaf değil normal" diye düşünmüş olabilirim :)) Bir de instagramda olmayınca insan instagram olaylarına tepkisiz kalmaya başlıyor... Yoksa kalbimizdesin, fenomenimizsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ceren. Heh şöyle şımartın azıcık, sessiz sessiz durunca nereden anlıycam ben bunları :D

      Sil
  2. Başarılarının devamını diler, Can'ın da söylediği gibi yeni koreagrafiler bekleriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem. Şu anda ona uğraşıyorum, bu işin sonunda kilo verebilirim :)

      Sil
  3. Ay aşkolsun gördüm ben instagramda izlenme sayını, yorumlara bile baktım:) Yalnız zamane dansları asla anlayabiidiğim türden değil ya hu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen o dansları gençler yaparken gör Mehtap, hele grup olarak yapılınca harika gözüküyor. Bir de senkronize yapıyorlar. Benimkisi kötü bir kopyası, bu yaşta bu kadar :D

      Sil
  4. hee görmüştüm ben yaa güldüm yaniii yorum yapmak aklıma gelmemiş demekkisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hee yorum yapmazsanız böyle kapris yaparım işte :D

      Sil
  5. Aa okuduk, arkadaşlara izlettik ve bir sürü laykladık bile. Hatta arkadaşlarım nolur gidip tanışalım canlı canlı diye tutturdu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha.. Gelin anacım, begonvil manzaralı çay ikram edeyim size :)

      Sil