Zaman Durmuş Gibi

Mart 12, 2022


Oturup pencerenin önünde sessizce izliyorum. 

Uçuşan kar tanelerine odaklanıp uçuşan düşüncelerimi dinlememeye çalışıyorum.  Sadece manzara ve ben. Huzur.


Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Huzurun daim olsun. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, hepimizin huzuru daim olsun Hülya.

      Sil
  2. Karın niye bilmem ama öyle bir çekimi var, bende aynısını akşam vakti yaptım.
    Camın önünde duran Çınar'ın kaydırağının tepesine tüneyip, sokak ışığında yağan karı izlemek, sadece o anı kıymetini bilerek yaşamak...
    Bunu artık o kadar yapabiliyorum ki..
    Hepimiz bol huzurlu anlar.

    YanıtlaSil
  3. Huzur bulduğumuz anları saklasak böyle, sonra her sıkıntımızda açıp baksak ve o güzel günün mutluluğuyla arınsak bütün olumsuzluklardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü reels çekiyorum instagramda, sırf bu sevdiğim anları saklamak için :) Gerçekten iyi geliyor Komet.

      Sil
  4. huzur hep yoldaşın olsun

    YanıtlaSil
  5. Ben de saatlerce izlesem doymazdım... Çok güzel. :-)

    YanıtlaSil
  6. huzuru çok yerde aramamak lazım, huzur şu kadarcık camın içinde, huzur bir avuç kadar yüürekte...Daim olsun huzurunuz..

    YanıtlaSil
  7. Ay bana da nasip oldu bir kaçamak yaptık bursa mudanya bayıldım mest oldum seyrederken otel odasından bir izmirli olaraka cennete düşmüş gibiydim pencerenin önünden ayrılamadım tüm gün yapıştım kaldım cama

    YanıtlaSil
  8. Karı yaşamayı sevmem ama izlemek güzel olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarıda olmak ben de istemezdim ama evde inanılmaz güzel.

      Sil