Sanırım Şu Saatte Pilim Bitti

Mart 20, 2022

Çok şükür şu iki gündür enerjim ve pozitif ruh halim yerinde. Depresif hallerim yok.

Ben de evin içinde deli danalar gibi dolanmaktayım. Nereye gitsem oradaki bir iş gözüme çarpıyor dönüyorum aa başka işi yapıyordum ben diyorum :)

Sabah fırını silmediğimi fark ettim. Yerinden çekip onu cifledim. İçi de temizlenecek ama önce yemeğim pişsin.

Buzdolabını biraz toparladım. Erzak dolabımı da biraz düzelttim. Yemekleri bitirmeye çalışıyorum. Hava buz gibi bozulmadan taşırım kalanları da,  zaten karavanın da buzdolabı her daim çalışıyor.

Yerdeki yıkanabilen yollukları falan yıkıyorum bugün. Neyse hava buz ama rüzgârlı ve yağış yok, kurudu hemen her şey.

Temizlik malzemelerinin bir kısmını yeni eve götürdüm. Boyası bitti oranın. Sanırım küçük tuvalete klozet takma çalışmaları sonraya kalacak gibi. Neyse artık. Bir de o duş nasıl temizlenip adam olacak bilmiyorum. Çalışıyor mu ondan da emin değilim.

O kısma sonra bakacağız. 

Bütün fotoğraf makinalarımı çekmecelerden toparladım, bir çantaya koyacağım. 

Halıları süpürüp topluyorum. 

Hâlâ verilecek çantaları götüremedim. Onlar da bir sürü yer kaplıyorlar.

Metehan yarın anneannesine gidecek. Akşama kadar online dersi var zira.

Bilgehan da arkadaşına gidecek.

Ben bir o eve bir bu eve koşturacağım.

Yarın eşyaları paketlemeye gelecekler.

Salı günü de taşıyacaklar. Her şey misler gibi gitsin, pıt diye yerleşelim inşallah.

Yakın yer olunca insan daha rahat oluyor. İki ev de elimin altında,  hani git gel taşıyacağım neredeyse.

Yarın sabah temizlik kovalarını, süpürgeyi, bezleri  götüreceğim.  Bir de açılır kapanır sandalye götüreyim de oturacak yer olsun.

Yemek pişti. Salata yapsam ne iyi olacak ama bir ağırlık çöktü ki şu an. Gözlerim kapanıyor resmen. Azıcık uyuklasam iyi gelecek :)



Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Salı yeni evinizde uyuyorsunuz o zaman! Güzel bir başlangıç olsun..
    Aklıma ne geldi bak güldüreyim seni. Bursa adeti midir yoksa bilinir mi emin değilim ama bir yerde ilk defa uyuyorsan evin anahtarını yastığının altına koyarsan evleneceğin kişiyi görürsün derlerdi. Ben de bir defa yapıp gayet kanka olduğum çocuğu görünce şoka uğramıştım :)) Sabaha dek uyku tutmamış ve durduk yere kankamdan şüphelenmeme neden olmuştu bu tuhaf adet :)))

    YanıtlaSil
  2. Oh, ellerine sağlık. Bugün ve yarın epey yoğun ve yorucu olur mecburen. Salı eşyalar bir gitsin tamamdır. Oradaki işlerin fazla acelesi yok. Dinlene dinlene;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu kolileri bir boşaltıp evden atabilirsem gerisi hallolur Zeugma. Dün dört koldan uğraştık biz boşalttıkça yenisi çıktı sanki :D

      Sil
  3. Az kaldı Handan inşallah bu evi de seversin. Aynı semtte olması şans. Ben de oturduğum semtten başka bir yer düşünemiyorum İstanbul da yaşayacaksam. Güle güle oturun. kolay gelsin. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı semtin bile diğer ucuna gelince ydırgadım başka semte gitsem ne olurdu bilmem Hülya. Hayatımda hiç bu kadar arva gürültülü evim olmamıştı sanırım.

      Sil
  4. Bayağı bir toparlandınız gibi hissediyorum. İnşallaj kolaylıkla da yerleşirsiniz. :)

    YanıtlaSil
  5. Oh hadi bakalım bayaa kolaylamışsınız. Taşınırken insan hangi odaya girse orada kalıyor. Yerleştik bitti yazılarınızı okuruz buradan kısa sürede umarım. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. Ben bu yazıyı okurken sen taşındın ve yerleştin bile :-)

    Bak ne diyeceğim Handan. İşlerin hâlâ bitmemiştir, yoğunluktan bizi okumaya fırsatın kalmıyordur ama uygun olunca bloğumdaki son etkinlik yazısını oku mutlaka. Tam senlik bir şey başlatıyorum nisan ayında :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi gördüm Şule, gidip bakayım, ilk hafta kaçtı ama.

      Sil
  7. Her işi sen yapmışsın yahu 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can'ın uçuşları da yığılınca üstüste bana kaldı Derya.

      Sil