Korktuğum Başıma Geldi

Mart 25, 2022

Dün gece yarısı gibi bi bağrış duydum,  yeter artık terlik sesinden, ben ev sahibiyim sen kiracısın falan gibi sesler. Kim kimle kavga ediyor diyorum. Hahah, bana bağrınıyormuş. Eve taşındık bizmillah, ikinci gece. Eşya falan bir şey ellediğim de yok Metos'la konuşup bir şeylerimizi düzenliyorduk. 

Hayır derdin benimle madem, gel kapımı çal, söyle. Evinin içinde bağrınmak ne oluyor. 

Ev sahibi kiracı kısmını hiç anlayamadım.

İlginçççç.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Ev sahibi ile alt üst oturuyorsanız bu tarz olaylar olabiliyor. Umarım tekrarlanmaz. Can sıkıcı bir durum :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağıran bizim ev sahibimiz değil, öyle olsa bi dakika durmazdım zaten Şule. Apartman yönetimi ihtar çekmiş onlara, şu anda asayiş berkemal ama bizim psikoloji bozuk.

      Sil
  2. Ruh hastası tip belli ki...umarım taşınır da rahat edersin. Üzüldüm şimdi..eski evinizde hatırladığım kadarıyla böyle dengesiz komşular yoktu. Nazar boncuğu olsun mu diyeyim, geçmiş olsun mu diyeyim, en kısa zamanda geçer diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de ruh hastası olmalılar Müjde. Şimdilik sesleri çıkmıyor ama gece üzerimize bir gerilim geliyor Can'la.

      Sil
  3. İlk günden hiç hoş olmamış.. Bu kadar sabırsızlık, kabalık nedir? Dediğiniz gibi rahatsız oluyorsan, insan gibi inersin.. Hele birde ev sahibi, kiracı sözleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Sezgin, daha ikinci günden üstelik bir de evden doğru bağrınmak da ne oluyor?

      Sil
  4. En baştan böyle olması kötü olmuş ama ilerleyen günlerde belki daha sağlıklı iletişim kurma şansınız olur, inşallah olur yani. Çok geçmiş olsun
    .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can ben yokken çaba göstermiş o iletişime ama bizden önceden senelerdir gelen bir kavgaları varmış, mantıklı düşünme yetilerini kaybetmişler.

      Sil
  5. O nasıl bir terbiyesizlikmiş acaba yaaa hayret bişey.

    YanıtlaSil