Piller Bitik

Mart 17, 2022

Sabah Bilgiç'i uyandırmaya çalışırken bilgisayar odasındaki çekmecelerden ikisini düzenleyeyim dedim. Bilgiç uyanıp dersine girmedi ama ben en azından yirmi tane boş pil attım.

Her yer kalem pil dolu arkadaşlar. Eski gameboy tarzı aletler pille çalışıyor,  onlar bitip yenileri takılırken bitmiş olanlar pil kutusuna atılmadığından dolular boşlar yan yana. Bir saat ölçüp biçip pil ayıklamış olabilirim.

Dün akşam da kablo düğümü açmıştum iki saat. 

Ben küçükken babaannem artık yünlerden rengârenk bir kazak örüyordu bana. Divanda karşılıklı otururduk, o örerdi ben de yün yumaklarını açardım. Bu arada nefis masallar da dinlerdim. Dün önümde kocaman kablo yığınının arasından bin bir uğraşla kablo ayıklamaya çalışırken o geldi aklıma. 

Bugün eve bakmaya gideceğiz. Sonrasında boyacı, taşıma şirketi, temizlik, klimacı, telefoncu, internetçi, bıttırı bıttırı işlere gömüleceğiz. Bakayım makus talihimi yenip kendime orayı temizletecek birisini bulabilecek miyim?  

Öyle de kılımı kıpırdatasım yok ki. Gidip bir kahve yapayım kendime bari. Ya da gidip yatayım azıcık, o daha cazip gözüktü şimdi     :D


Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Şu kablo işi yollar yılı kabusum oldu.. Hep laf işittim eşimden :)) Ama sonunda her yerine kablo yolu döşenmiş blr eve taşındık ve huzura erdim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kablolar da ayrı dert,televiyon ve bilgisayarın arkasında örümceklerin doğal habitatını oluşturmaktalar. Benim dediğim bilimum şarj kablosu, bağlantı kablosu,milattan önceden kalma televizyon bağlantı kablolarının birbirlerinin içine geçmiş şekilde kocaman bir sarmal oluşturmuş halleri Sezgin. :/

      Sil
  2. Kolay gelsin canım herşey kolaylıkla olsun bitsin güle güle sağlıkla oturun yeni evinizde inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ben bu tarz zımbırtıları hemen evden gönderiyorum, pilleri kocamın cebine koyuyorum iş yerinde atık pil kutusuna atsın diye. Elektronik zımbırtıları da iş yerime götürüyorum atık elektronik kutusuna atmak için. :D
    Gö önünde bulundurmak da bir diğer politikam bi yere kaldırmıyorum. Ayak altı veya göz önü bir yere koyuyorum en sonunda ya ben ya kocam yıldım bundan da deyip kurtuluyoruz. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gönderme hızım bizimkilerin üretme hızına yetişemiyor She.Mağaralarında gizliyorlar.

      Sil
  4. Sakın evi kendin temizlemeye çalışma Handan. Toparlanma, temizlik, yerleşme derken vücudun iflas eder hastanelik olursun. Bir şirketle anlaş, boş ev kolay temizlenir zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok temizliğe gelecek birilerini buldum neyse ki. Daha doğrusu kardeşiminkini çaldım :D Bulunmuyor burada kolay kolay Şule,dünya üzerinde bahtsız olduğum bir konu varsa temizliğe gelecek birisini bulma konusu :D

      Sil