Tatil Matil

Mart 04, 2022

Can'ın ayın onuna kadar izni var. O izni planlarken ne uğraşmıştım, çocukların okuluna denk düşmesin diye. Denk düşmemişti ama Can uçak tipi değiştirince eğitimleri çıktı ve tadaaam, tatil okula zamanına kaydı.

Taşınmaya denk düşmedi ama hâlâ ev sahipleri evden ayrılmadığından onu da yapamıyoruz.

Bari bir yerlere gidelim dedik. Sonuçta online eğitim,  bir şekilde idare ederiz. Evde yapılacak çok iş var ama beklemek zorundayız modu bizi deli etmekte zira. Kayak kampı ayarlamaya çalışıyorduk. Bugün belli olacaktı. Çıkmadı kamp. E o zaman karavan kampına gidelim diye ayarlama yapmaya çalışırken boş yer olmuş, kayak imkânı açıldı. Bilgiç 'in yarın gece beklediği oyunu var. Pazar gününe kalırsak bir günümüz kaçacak. Gelmek istiyor mu onu da bilmiyorum. 

Ay daraldım.

Tatil yapmak bu kadar karmaşık olmamalıydı.

Her şey üzerime üzerime gelmemeliydi.

Maske yasakları abuk subuk kalkıp sokağa çıkma hevesimi yok etmemeliydi. (Zaten pek yok) 

Bir menopoz beni böyle depresif yapmamalıydı.

Öfffff.

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Selam Handan zorda olsa tatilin planını yapıyorsun. Benim içinde gez. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zehra. Benden de sevgiler.

      Sil
  2. Seviliyorsun,elinde varsa her sabah bir kaşık kantaron yağı iç,menopoza iyi gelir.

    YanıtlaSil
  3. Hes kodunu kaldırmaları da hiç iyi olmadı. Hasta biri evde oturmayıp dışarıda gezerse bunu nasıl tespit edecekler artık?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gene insan biraz daha güvende hissediyordu kendisini.

      Sil
  4. Herkesin takvimine uygun bir aralık bulup program yapmak gerçekten de zor olsa gerek. Bu çetrefilli görevi başarıyla yerine getiren her fani sırf bu yüzden bile tatili hak eder. 🤗🤚

    YanıtlaSil
  5. iyi tatiller Handancım iyice dinlen taşınmadan önce süper denk gelmiş ...

    YanıtlaSil
  6. Tüm ayarlamaları yaparken insan o kadar stres oluyor ki... Önceden biriken stresi atmak için bir o kadar daha stres olmak da garip aslında. Ama öyle ya da böyle evden uzaklaşmak, rutinden çıkmak, değişiklik yapmak iyi geliyor insana :) Bizde bu kez Evrim yaptı tüm planı, sadece 2 gün 1 gece olduğu için saldım ipin ucunu ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda gitme isteğim kaçmaya başladı benim, sıkıntı orada Manxcat. Hani hep evde duracağım neredeyse. Ama onu da istemiyorum.

      Sil
  7. Gezi planlamak çok kolay ama tatil planlamak gerçekten zor iş:) Önce herkesin ayarla, sonra herkese hitap eden bir yer bul... Kolaylıklar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek başına gezi plânlamak pek keyifli, dört kişiyi ortak paydada buluşturmak pek zor Sezgin :)

      Sil
  8. Ev bulduğunuzu kaçırmışım ben, gözünüz aydın diyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Evde Yazar. Ben de cadde üzerinde oturup ağaçtan uzaklaşanlar grubuna dahil oldum ...

      Sil
  9. Herkese uydurmaya çalışmak da zor olmuş. Taşınmayı beklemek de psikolojik baskı resmen. Çook çokk kolay gelsin. Bol bol iç feahlığı diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. çoklu gezmek zor, tekli gezmek,(bu ülkede) ,mkansız, bize de ev sahbi yol verdi ne güzel taşınan yazıları okuyprdum ben ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, ev sahipleri hep bu moddalar bu ara, kiralarını ikiye katlayacaklar ya :/

      Hayırlısı olsun Eylem, birlikte taşınalım o zaman

      Sil
  11. yasakların kaldırılması bu kadar erken olmamalıydı...
    üstesinden gelirsiniz, kolaylıklar diliyorummm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse otelde etrafta fazla kimse yoktu, sanırım insanlar benimle aynı kafadandı, herkes bir şekilde kendisini korudu Bahar. Teşekkür ederim :)

      Sil