Fırtına Öncesi Sessizlik

Mart 22, 2022


Çayımı alıp balkonda yaptım kahvaltımı . Ev savaş alanı. Taşımacı şirket gelmeden öncesi son sakin saatler.

İnanılmaz savsak bırkamışlar mobilyaları umarım güzel taşırlar. Tüm çekmeceler dolaplarda duruyor,  gidince en azından onlar yerleşmeyecek. (Hain Can ağır bunlar diye tüm çekmecelerin için boşalttırdı, hepsini ona yerleştirteceğim şimdi . Hayır çekmeceyi çıkartıp içindekilerle sarıp götürebilirlerdi :/)

Saat 08.08.. Mutfakta kolilerin arasından bildiriyorum :)


Şu şarkıyı da buraya ekleyeyim, dün keşfettin ve çok sevdim.  Dinledikçe bu zamana ışınlanırım kesin     :)




Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Kolaylıklar diliyorum, inşaallah sıkıntısız kısa sürede yerleşirsiniz yeni evinize, selamlar.

    YanıtlaSil
  2. derin bir nefes , herşey güzel olacak

    YanıtlaSil
  3. Her şey geçecek, her şeye alışılacak, yeni evin mis gibi pozitif enerjisi olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evn penceresinden dışarı değil, içeri bakmayı öğrenmeliyim :)

      Sil
  4. Kolay gelsin, çabucacık, sağ salim halloluversin!

    YanıtlaSil
  5. Büyük gün gelmiş çatmış :) Yeni evin sana bereket, huzur, sağlık, mutluluk getirsin. İlk uyuduğun gece yastığının altına anahtar koymayı unutma :D ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şebo, valla unuttum :S Dün gece yastığı bulduğum an sızmışım :D

      Sil
  6. Günaydın Handan saat şu an 08.10 yeni evindesin inşallah oraya da alışırsın. Güzel günlerin geçer yeni evinde. Sağlık huzur bereket diliyorum. Tebdili mekanda ferahlık vardır derler ya sana da öyle olsun. Hülya

    YanıtlaSil
  7. Ben neden nakliye sektöründe erkekler baskın çok merak ediyorum. İki tane ana koy sen nakliye şirketi başına bak bakayım, tek zayiat oluyor mu? Yaratıcı fikirlerde de çığır açılırdı eminim.
    Lojistik işine kadın girişimciler arıyorum ilk kez taşındığım günden beri. :D

    YanıtlaSil
  8. Bazen bir şarkı bir durumla bütünleşiyor. Artık bu şarkıyı ne zaman dinlesen taşınma sürecini hatırlayacaksın :-)

    YanıtlaSil