Karlı Güneşli Yeni Bir Sabahtan Merhaba

Mart 19, 2022

Neler yapmam gerekiyor cümlesi kafamda yankılanarak dolanıyorum evin içinde :D

# Buzdolabını boşaltmam gerek. İçindekileri bu iki günde tüketebileceğim kadar tüketirim, kalanını karavana o da yetmezse anneme taşıyabilirim. Hava soğuk aslında düzgünce çantaya koysam diğer tarafa bozulmadan taşınır. O zaman bol bol evdeki yemekleri yiyip tencereleri kaldırsam yeter :D

# Bir iki çek çek çanta var boş boş dolanan evde. İçlerine ıvır zıvır doldurayım.

# Ha babam çamaşır yıkıyorum ama kirli sepeti boşalmıyor, artık kalanları naylona tıkayım.

# Banyodaki kilimleri yıkayayım.

# Havluları hurçladım, çarşafları büyük torbalara tıktım, montları kapüşonluları falan hurca doluşturdum. O işler tamam sanırım. Son havlular kirli torbasına girecek,  bornozlar da.

# Etrafta dağınık olan her şeyi çekmecelere yerleştiriyorum. En son taşınırken çekmeceleri streçleyip götürüyorlardı, umarım hâlâ öyledir. 

# Hâlâ iki pantolon bir çizme çıkabiliyor vermek için.

# Ayırdığım oyuncak torbasının gitmesi için onay çıktı, onu üşenmesem de bugün arkadaşıma götürsem.

# Bilgehan'ın elektroniklerini çantaya koysak. (Koyduk, üç çekçek çanta doldu :D)  (Sanırım Can'ın evi çantayla doldurmasının tek işe yarar tarafı bu oldu.)

#Metehan kartlarını büyük bavula sığdırır umarım. (Büyük bavul, küçük sırt çantası artı kalan dört beş ayakkabı kutusu oldu. Ne kartmış kardeşim) 

#Can kendi ıvır zıvırlarını yarın uçuştan dönünce ayarlar.

#Yarın eve gidip boyacıya bakmalı. 

#Aldığım temizlik malzemelerini ve bezleri kovayı falan götürmeli.

#Pazartesi aynı anda bu evdeki paketleme işlerinin hem de diğer evdeki temizlik işlerinin başında durabilmem için klonlama işlemlerine de başlarsam şimdiden,  her şey hallolmuş demektir :D


Akşam Postası : 

#Bizimkiler on kadar kitabı okul kitaplığına bağışlamaya karar verdiler, inanılmaz :)

# Buzdolabındaki sebzeleri bitirmek için bol sebzeli kıyma kavurdum gece nachos yapıcam :)

# Onu da biz götürürüz bunu da biz götürürüz derken evde eşya bırakmayacağız bu gidişle :D

# Buzdolabını döktüm şimdi. İnsan taşınırken ne pasaklı olduğunu mu anlıyor yoksa o benim pasağım mı bilemedim :) 



Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Selam sevgili Handan beni gülümsettin kolay gelsin. Yardıma geleyim mi? Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardıma gelmiş kadar oldun Zehra, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. taşınırken iyi bir ayıklama oluyor eşyalarda, en güzel tarafı bu.

    YanıtlaSil
  3. İnsan taşınırken yok ya ben böyle biri değilim diye düşünüyor bence. :D Ben ayakkabı dolabının içine delikli bir örtü koymuştum toz çamur falan işte dolap kirlenmesin diye. Taşınırken örtüler bir kalktı altta bi cm toz kocam diyo ki "Oha hiç mi bakmadın buraya" dedim sen de bakmamışsın. :D
    Bi de arkadaşımın eşi avizeleri sökerken şey demişti. "İnsan bi tozunu alır." biraz utanmış olabilirim. :D
    Aman neyse herkesin pasağı kendine kadar kime nesi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla taşınırken muhakkak ki ortaya dökülüyor tozlar. Ben se kendimi evde sabit dolap olmamalı bir ray sistemi ilw hepsi çekilip yerleştirilmeli derken buldum. E duvara sabitlenmiş dolapların arkası dolaplar çıkınca leş gibi görünüyor, insan ben bunlarla mı yaşamışım diyor :)

      Sil