Yeni Kuşlar Keşfettim :)

Mart 03, 2022


İstanbul içi kamp kaçamağı yaptık. Pazar günü gidip salı günü döndük. 



Aslında Bolu'ya gidip oralarda gezmek istiyordum ama sonra havanın daha ılık olduğu zamanlara bırakmaya karar verdim. 



Bu kamp tam bir tembellik kampı oldu.



Şile'de Bella Kamp'ı bir arkadaşımızdan duymuştuk. Yılbaşı partimizi orada yapalım istemiştik ama olamamıştı. Peşinen parasını ödediğimizden gidip bakalım dedik.



Denize beş dakika yürüyüş mesafesinde geniş bir bahçe. İçinde odun sobalı bungalovlar var, çok şeker duruyorlardı. 



Videosunu üşenmeden hazırlarsam pek yakında göreceğiz :)



Pazar sabahı gittiğimizden oradakiler ayrılmak üzereydiler. Yine tüm alan bize kalmıştı :)



Öyle ahım şahım bir manzarası yoktu, zaten her tarafı yazlık pansiyonlarla çevriliydi. Kargalarla saksağanlara bakıp burada pek fotoğraf çekecek bir şey bulamayacağım dedim ama... 



İlk gün Ak Kuyruksallayan olduğunu öğrendiğim kuşlarla karşılaştım (ilk fotoğraftakiler, minicik şeker şeylerdi)  çok yağmurlu ikinci günde de ilk defa karatavuk ile tanıştım. 



 Demek ki neymiş, ünlü düşünür Metehan'ın dediği gibi "Bakağsan göğüğsün"... 


Not: Fotoğraflara seksenlerden şarkılar sakladım, tıklayıp dinleyiniz :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Whitney Houston çıktı çok severdim kendisini toprağı bol olsun. Hülya

    YanıtlaSil
  2. :) Ya ne güzeller, ben anlamam da türlerini falan ama oturup sakince izlemek isterdim.

    YanıtlaSil