Bugün Benim Anne Olma Günüm

Mart 25, 2022

Bir minik top böceği,  japon balığı gelmişti hayatımıza. 

Bütün dünyamız şekil değiştirmişti.

İlk bakışta kara sevdaya tutulmuştum. 

Her şeyi biliyor gibi ciddi ciddi bakıyordu yüzümüze. Profesör oğluşum benim.

23 yaşında.

Vay vay vay.

Nice nice harika senelerin olsun canım oğlum. 


Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Nice güzel yaşlara inşallah. Profesör olduğunu görmek nasip olsun. Hülya

    YanıtlaSil
  2. Canım yaaaaa nicelerine sağlık ve neşe içinde <3

    YanıtlaSil
  3. sağlıkla mutlulukla nice yıllarınız olsun

    YanıtlaSil
  4. Nice güzel seneleriniz olsun birlikte!

    YanıtlaSil
  5. Nice güzel seneleri olsun. Son beş senesine ben de şahit oldum :-)))

    YanıtlaSil
  6. Mutlu, güzel, sağlıklı, başarı dolu yaşları olsun.

    YanıtlaSil
  7. Doğum günü olsun, nice güzel yaşları, yılları olsun:) Allah mürüvvetini göstersin:)

    YanıtlaSil
  8. Metehan, doğum günün kutlu olsun. Handancım, senin de anne olma günün kutlu olsun. <3
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  9. maşallah maşallah onaaaaa prof mu olacaksın teeen :)

    YanıtlaSil
  10. Hepinize çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil