İspat

Ağustos 21, 2020

 


Yeni tartı aldık, eskisi tartıp göstermeme hastalığına yine yakalandı zira. He canım, tartıyor ama ben üzülmiim diye ekranında göstermiyor.

Tartılamadığım bir aydan sonra 2 kilo fazla çıktım. Bu fazla tartıyor dedim. 

Can 100 leri aşmış. Bu fazla tartıyor dedi. 

Metos yetmişe yaklaşmış, fazla mı tartıyor yoksa kilo almayı başardım mı dedi. 

Bilgiç geldi. 

Kilo vermiş çıktı. 

Nasıl yaaa. Sürekli bişey yiyip içen o. 

Yaptığı tek spor konuşurken yürümek. 

Hımm.Sanırım ne kadar çok konuştuğunu bilimsel olarak ispat etmiş olduk böylece :D

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Bu ara ben korkuyorum tartılmaya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay başına attım rejimi felan, o zaman düşünürüm artık Hayalperest :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Aylardır tartılmadıktan sonra bir kere de çok kilo almış olmasam Özlem, kilomun sabit durması için rejim yapmam gerekmesi sinir bozucu.

      Sil
  3. bende arada çıkmıyorum bu aralar biraz verdim bakalım geri almazsak iyidir 😊😁evde evde otur otur durmadan iyiyoruz 😁 sevgiler güzel kadın 😘 😊

    YanıtlaSil
  4. Ben istediğim kadar hareket edemedim bu yaz o yüzden tartılmıyorum 🤣🤣🤣

    YanıtlaSil
  5. Şu korona sürecinde 4 ayda 20 kilo verdim ve inanın bana tartı olmasa sanırım birazcık dengesiz olabilirdi. Çok yediğini insan direkt olarak tartıdan anlayabiliyor ve ona göre dikkat ediyor.

    YanıtlaSil
  6. Bugün aynı tartıdan aldım ben de ama sabah açken tartılıcam 😁

    YanıtlaSil
  7. Hahaha yalancı tartı o yaaa! Bizde de bir tane vardı ondan, herkesi az tartar beni çok tartardı. Herkes keyifle çıkar ben "ya atsak ya bunu başka alsak yanlış bu" derdim. Sanırım hâlâ annemlerin evinde bir yerlerde saklı duruyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yirmi kilo fazla tartıyo olabilir mi ki acep :D

      Sil
  8. :)))))
    Yanlış tartıyor kesin :))

    YanıtlaSil
  9. Eğer tekrar tartı alman gerekirse Arzum Colorfit Çevre Dostu Baskülü öneririm Handan. Hem pil derdi yok hem de doğru tartıyor. Tabii bu tartıda sık sık artı görebilirsin demek :-)

    YanıtlaSil