Kitap Salı

Ağustos 18, 2020

Yeni Kitap okumadım maden ben de ortaya kolaj yaparım :)







 

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Adalet Ağaoğlu'nun mekânı Cennet olsun. Okurken ne kadar doğru bir söz söylemiş yazar dedim, anılarımız o kadar önemli ki, paylaşımını okumadan önce neden bilmem hayatımın en mutlu gününe ait bir görüntü, birkaç saniyelik bir şey gözümün önüne gelmişti, öyle oturduğum yerde, 4 -5 yaşında olmalıyım, büyük ihtimalle Erzurum çünkü aklımda da hayalimde de öyle kalmış, çok güzel bir gün, bulutsuz hava, mis gibi çiçekler, oyuncak bebek arabası sürüyorum büyük bir keyifle hani böyle hasırdan...nasıl mutluyum nasıl mutluyum o anı hatırladıkça bile çok mutlu oluyorum. Anneannemin tarçınlı akide şekerlerinin kokusu...dedemin sahaf kokan kitap dolu odası...:(
    Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o güzel anlar en büyük hazinelerimiz :)

      Sil
  2. Harika bir kolaj👏👏😍🌷🤚

    YanıtlaSil