Çok İşim Var Çok

Ağustos 23, 2020

Sabahın ilk saatleri. Bütün gece yatakta debelendim, nerem yatağa değse orası ağrıdı sanki. Güya sabah dinç kalkarım diyordum,  nerdee. 

Kahvaltımı yaptım. Az sonra Can'ı uyandıracağım, erkenden pazara gidelim diye.

Bu arada anneme uğrayıp bir iki parça eksiğini verip ondan da kavanoz almalıyım.

Karpuzu doğrasam,  mutfak hep güneş hem yanan ocakla ısındığında çok işime yarar.

Oğlanlara da birer sandviç ayarlayayım da kalktıklarında ayağımın altında dolaşmasınlar.

Dün sırf kavanoz kapağı var diye Carrefour'dan sipariş vermiştim. Hem geç geldi hem yanlış sipariş geldi hem de kavanoz kapağı yokmuş. Eee ne anladım bu işten. Umarım pazarda bulurum.

Saat 8.20 olmuş. Gidip işlerin ucundan başlayayım bari. Kendime geleceğim yok. Alah'ım bi fincan enerji versen bana, hiç kalmamış da. 

Towandaaaaaa.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. kolay gelsin tez zamanda bitsin inşallah işin.

    YanıtlaSil
  2. Bende salatalık turşusu zamanını bekliyorum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turşu işini Can'a paslamayı düşünüyorum, bi lere kurmuştu turşu :D

      Sil
  3. Bir fincan da ben alsam fena olmaz 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vitamin hapı içiyorum, bana mısın demiyor Zülâl :/

      Sil
  4. Sana özendim ben de yaptım domates. Tabi seninki kadar değil :)) 10 kg yeter diye düşündüm ama bu düşüncem üşenmekle alakalı da olabilir hahahahaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, bence domates zamanı bitene kadar bi on kilo daha yaparsın sen. Bütün swne yemek yapması çok kolay oluyor sonra.

      Sil