Pazar Günü Film Önerisi

Haziran 07, 2020



Dün şarkı falı yaparken aklıma geldi bu şarkı, sonra da film. Çok keyifli ve düşündürücü bir filmdi, izlemediyseniz pazar keyfi olarak şans verebilirsiniz. Hafiften müstehcen konuşmalar var aklınızda olsun.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Duygusal ama aynı zamanda çok komik sahneleri de var. Anne baba olmak üzerine biraz da. Anne baba olarak çocuklarımızın farklılıklarına saygı duymak,bizde olmayan yeteneklerini kucaklamak.

      Sil
  2. Dün çok yorulmuştum. Bugün şöyle ayaklarımı uzatıp bir izleyeyim.
    Senin önerin olması yeterli. Teşekkürler Handan:)

    YanıtlaSil
  3. ben filmi bulamadım adı nedir Handan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. la famille bélier. Hayatımın Şarkısı diye çevrilmiş bize Özlem. Çok güldüm kendime, film önerip ismini yazmamış olmam takdire şayan, iyice dağıttım artık :)

      Sil
  4. İnşallah fırsat bulurum Handan, çok teşekkürler 😍🌷😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulursan izle Yıldız, hem keyifli hem duygusal.

      Sil
  5. Bu filmi yine bir blogger arkadaş önermişti. Sanırım Kağıttan Dünyam'dı. (Bunu yazınca bloğuna baktım evet oymuş :-)) O zaman izleme listeme kaydetmiştim ama henüz kısmet olmamış izlemek. Sen de önerdiysen izlerim illaki. Şarkısı gerçekten çok güzel. Zaten beni şarkısıyla tavlamıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemle film festivalinde gitmiştik, çok sevmiştik Şule. İzle bence.

      Sil