Görmemiş Alış Veriş Yapmış :D

Haziran 20, 2020


Bilirsiniz kılık kıyafet alış verişi işe pek işim olmaz. Ve fakat bu beli lastikli uzun pol paçalı etek gibi pantolonlara bayılıyorum. Modası geçecek diye ödüm kopuyor :)

Dur dedim bendeki siyah pantolonun aynısından LCW de var mı hâlâ,  oradan sipariş verip koyayım bir kenara. İnternet sitesinden alış veriş yapması daha kolaymış, istediğin şeyler elinin altında. Zaten bedenimi de biliyorum, oh mis. Derken dört pantolon iki tişört alıp çıkmışım :)

Waikiki'yi severim. Bir kere çocuklar küçükken onlara uygun kıyafet bulabildiğim tek yer orasıydı. Hatta bir gün palto bakarken hiç unutmam yine oradan almayacağım deyip, bütün lüks markaları dolaşıp hiçbirisini beğenmemiş, yine LCW de bulmuştum tam istediğim gibi.

Üstelik geri alırken de hiç mırın kırın yapmazlar. Çocuklara bütün yaz giydirdiğim tişörtü yaz sonunda iki üç yerinden delik oldu diye geri götürüp (Fişsiz) aynılarından alıp dönmüştüm.

Bazı mağazaların fiş takıntısı beni öldürüyor. Meselâ Tchibo. Ya senin malın olduğu öyle belli ki daha neyin fişindesin?

Neyse konumuza dönelim. Evde ferah ferah giyip kendimi iyi hissedeyim şimdi. Zira ev pantolonlarım gerçekten kakılmıştan halliceymiş, sürekli evde durunca batmaya başladı artık :D

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Handan abla biz eşimle yıllarca mağaza müdürlüğü yaptık. Genelde kasada değişim işlemi yapmak için fişte yazılı olan bilgiler gerekli oluyor. Böyle olmayan sistemler de var tabi ki ama yine de mağazanın stoklarına girecek o ürünleri sisteme işlemesi için matbu bir evrak lazım. Tabi bazen de amaç sadece iade yapmayı zorlaştırmak maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LCW yaptığına göre bir sistem var diye düşünüyorum Manxcat. Onlar da iade fişi kesiyorlar. Dediğin gibi kimisi hepten cinslikten yapıyor.

      Sil
  2. ben de LCW tutkunuyumi karantina sonundan bu yana gidemedim ama bir ara uğrayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem şık, hem rahat hem de deli gibi para vermiyorsun. Çeşit de bol. Daha ne olsun Özlem. Üstelik yamulup yumulmuyor.

      Sil
  3. Lcw da değiştirme konusunda hic sıkıntı yapmıyorlar. Etiketini çıkardığım ürünü bile değiştirmişlerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorum ya, bütün yaz kullandığım ürünü bile değiştirdiler. Sizin ürününüz bu kadar çabuk yırtılmamalıydı dedim, ikiletmeden aldılar.

      Sil
  4. Waikiki'den bende çok alışveriş yapmıştım.
    Bekarken yeğenlerime, evliyken çocuklara :)
    Üstelik kalıpları genelde tutuyor. Sıkıntı olmuyordu neredeyse.
    Bende elbise sevenlerdenim. Tek parça ve püfür püfür. Oh mis ... 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbise de seviyorum ama şişmanlayınca bacaklar birbirine sürtünüp rahatsız ediyor :D

      Sil
  5. Hayırlı olsun güle güle eskitin. Sade bir tarzınız var. Moda şart değil, kendinizi iyi hissettiren her kıyafetin keyfi bir başka oluyor. LCW markasının kardeş ortağı Vahap Küçük beyi geçtiğimiz gün kaybettik. Bu arada rahmet gönderelim kendisine. Çok emek verdi gözünden sakındığı şirketine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modayla hiç alâkam yoktur, bedenim belli, yakışan belli. Tek sorun modası geçince bulup da alınamıyor :D O yüzden şimdiden alıp koyuyorum bir kenara.

      Vahap Bey' e Allah rahmet eylesin.

      Sil
  6. Güle güle giy, bende küçükken çocukları hep lCW den giydirdim.Sanki o zaman daha mı kaliteliydi malları ya da bana öyle geliyor bilemiyorum.
    Bol pantolonlar çok rahat oluyor gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de güzel kalitesi Mehtap. Yamulup yumulmadan giyiliyor.

      İnce bol paçalar yaz günlerinin en güzel kıyafeti bence :)

      Sil
  7. Kıyafet alışverişi moral veriyor insana ya. Bi sevindirik oluyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde giyip giyip keyfimi yerine getireceğim Sev. Hatta giymeye başladım bile :)

      Sil
  8. Brnim arkadaşım LCW yi ssevmez, çocuğuna giydirmez handan abla :D LCW Ela için vazgeçemediğim marka. Kendime de harika elbiseler buluyorum.
    Eşime ordan şişme mont almıştık, sanırım hatalı üründü. Yağmurda su çekmişti hemen değişim yaptılar.
    Bu yaz için evde giymelik şort gibi şeyler bakacağım kendime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim oğlanlar yapılı olduklarından hiçşr mağazada bulamazdım onlara uygun kıyafet, LCW hayat kurtarmıştı.

      Almışlardır tabi. Bak şimdi hatırladım, Metos 'a aldığım bir ayakkabı bir ayda paralanınca onu da hemen almışlardı.

      Sil
  9. Güle güle giyin, çok da yakışmış :) Ben hem kendime, hem de Çağan için LCW'yi sık sık kullanırım, çok da beğenirim :)

    YanıtlaSil
  10. İyi günlerde giyin canım. Çok güzel görünüyorsun.

    Beğendiğin bir üründen yedek alıp saklamak lazım. Bir pembe tişörtüm vardı. Çok severdim ve bana yakışırdı. Zamanla eskidi. Keşke o zaman birkaç tane alsaymışım, demiştim.

    LCW'yı bir ara çok severdim ve hep oradan alışveriş yapardım ama şimdi bozdular gibi geliyor. Artık favorim DeFacto. Oraya da göz atabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de vardıe keşke bir kaç tane almış olsaydım dediğim kıyafetim. Hiç de almamışımdır. Bu ilk defa oldu :)

      DeFacto'ya pek ısınamadım nedense. Kot pantolonları Marks n Spancer, tişörtleri de burası dışında Mavi veya Mudo dan bakıyorum. Eşofman tarzı şeylerde Tchibo tam istediğim gibi yapıyor. Bunlar dışında arada Mango ve Benetton'a bakmak dışında girdiğim mağaza pek yok :D

      Sil
  11. Beyaz t shirt un kesiminj çok sevdim bende de siyah beyaz gri t shiet takıntısı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oraya doğru gidiyorum Derya,hele renkli pantolonlarla şart oluyor zaten :)

      Sil
  12. modaya ne hacet seviyorsan hep giy.. çok yakışmış.. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun için aldım zaten, modası geçerse de rahatlıkla giyeyim diye. Zira moda geçince dükkanlarda bulamıyorum, keşke daha çok alsaydım diye pişman oluyorum sonra :D Teşekkür ederim :)

      Sil