Oradan Buradan

Haziran 22, 2020

Saat on ikiye yaklaşırken evdeki sessizliğin tadını çıkartmaktan iş yapamadım henüz :) Oysa ev dandini, bulaşık makinası boşalacak, süpürge açılacak, akşam yemeği ayarlanacak. Yine de herkes uyurken bir şey yapasım gelmiyor,  kendimi şımartıyorum.

Sabah tartıldım neredeyse üç kilo almışım. Şaşırmadım gerçi. Son zamanlarda doymaksızın tıkınma moduna geçmiştim. Dün gece hele yağlı reçelli üç dilim ekmeği yerkene pek mutluydum :) Ayrıca sabah sporum da haftada üç güne düşmüştü, yürüyüş desen,  o da yok.

Neyse bugün rejime başlamak üzere kalkmıştım zaten.

İlk iş bir saat pilates yaptım. Sonrasında ekmeksiz kahvaltı.  Ve fakat cidden gözüm dönme modunda girmiş, bir muz da yediğim halde doyamadım. Bir avuç leblebi ile kendimi tutmaya çalışıyorum şu an.

Yaz geldi. Tam benim sevdiğim hafif serin havalar. Daha doğrusu bizim ev öyle,  dışarısı sıcaktır eminim.

Dün pazara gitmiştim (sabahın dokuzunda kimse olmuyor neyse ki :). Sonra baktım ki hayatım yemek yapmak üzerine. Yemek için yaşamaktayım a dostlar. Öyle sıkıldım ki şu an kahvaltı felan hazırlamıyorum. Herkes kalktığında kendisi yesin bişeyler.  Ne isyan eylemi ama :D

Şimdi gidip bulaşık makinasını boşaltayım. Sanki bu işi dün akşam yemeğinden önce yaptıydım ben.

Neyse. Hadi haftaya şarkı falı ile başlayalım. Artık annemin evi ile benimkisi arasındaki tüm evleri, çiçekleri, sokakları ezberlemiş olabiliriz :D









Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Salyangozları seçtim.
    :)
    Bizde de salondaki oyuncakları topluyorum. Bir iki saate yine dolmuş oluyor.
    Koltuğun biri onlara tahsis edilmiş zati. Oyunu kuruyor oraya. Sonra anne dokunma o kalsın, diyor. Koca koltuk işgal oluyor.
    😁
    Benimde kilo vermem lazım da şuan oturmuş pide yiyorum, söylemesi ayıp 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha pide yiyerek olmazzz :D Valla bıktım rejimden de, sürekli kilo almaktan daaa.

      Sil
  2. harekette bereket vardır :) hadi bakalım istikrar olsun diyelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi bakalım, öyle olsun DQ. Bu sabah da spor yapmayı başardım, yarına Allah kerim :)

      Sil
  3. Bloğumda seveceğini umduğum bir durum var :)

    * Sweet Dreams (çok sevdiklerimden )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben senin bloğunun her durumunu severim :D

      Sil
  4. say say say kolay gelsin bulaşıklar hadiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yorumu dün gördüm, ne sayıyorum diye baktım iyi mi Deep. Şimdi uyandım :D Bugün ev temizliğine vurmam lâzım, hadi bana kolay gelsin :)

      Sil
  5. antenlerini sevdiklerim fısıldaşıyorlar mı napıyorlar

    YanıtlaSil
  6. Bende son bir ayda üç kilo aldım ama diyet falanda yapasım yok sporla veririm 1 haftada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. Ben her ikisini de yapmazsam zırnık gitmiyor . Harika bi metabolizmam var, kıtlık çıksa ortada hâlâ kilolu dolaşırken paralarlar beni, kesin gizli saklı yiyo bu bişiler diye :D

      Sil
  7. Bana da Zeynep'i doyurmak yorucu geliyor. Geçen gün içimden ne zaman kendi gidip dolaptan karnını doyuracak yaşa gelir acaba diye düşündüm. Sana bakınca lisede bile yemek bekliyorlar sanki :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgehan yemek beklemez, sürekli abur cuburları indiriyor midesine. Metos da açlıktan yıkılırken kalkıp iki bişey tıkar ağzına sanırsam. Bir de ben onları mutfakla haşır neşir büyüttüm güya.

      Sil