Aynadaki Kadın

Haziran 02, 2020


Sabah elimi yüzümü yıkarken gözüme güneş kaçtı :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Tam da yüzüne. Nur gibi gelmiş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah güneşini çok severim. Bizim evde içeri gidebildiği tek pencere de bu :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hiç üşenmeden gidip telefonumu alıp çektim Mimoza :) Işık ve gölgeli görüntüleri çok seviyorum.

      Sil
  3. Çok güzel çıkmışsın. Nur yüzlü mübarek. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneşin nuru o, hepimizi sarıp sarmalasın Hülya :)

      Sil
  4. iki ışığın buluşması, sevdimmm<3

    YanıtlaSil
  5. Kaş göz, gerisi söz:) maşallah Handancığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaşlar almış başını gitmiş Kadriye, neyse belli olmadığına sevindim :D Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Gözlerinin içi gülmüş, güneş güzele vurmuş,çok sevdim🥰

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel çıkmışsın bayıldım bu resme samimi ve içten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filtresiz, rötuşsuz, sabah kalkmış yüz yıkamış haller, en doğalından :D Teşekkürler :)

      Sil