Kitap Salı

Haziran 02, 2020

Başlayıp da bitirmediğim kitabım var bu hafta. Sanırım ikinci yarısının olmaması içimdeki şevki kırdı, belki başka zaman okurum,  Selma Lagerlöf'ün anlatımı seviyorum çünkü.



" Ölmek istiyormuş! Demek istediğin bu?  Hayatta olsaydın belki de buna şaşmazım. Fakat şu geberik vücuduna, kuvvetsiz kollarına ve bacaklarına, sönük gözlerine bak. Sanki öldürecek neyin var? Ölmüş olmak için zifir gibi bir karanlıkta yatmak ve tabut kapağının altına girmek şart mı sanıyorsun?  "

Peki koca hafta (hatta haftalar geçen hafta da yazmamıştım)  ne okudum derseniz Olanaksızın Fiziği. Antimaddeler, kuantum fiziği abuklukları, herşeyin teorisi arayışları, zaman yolculukları, alternatif evrenler, daha neler neler.

Dün bulmaca kitabını elimden bırakabilseydim yeni bir kitaba başlamış olabilirdim ama onca fiziğin ardından biraz dinlenme moduna girmiş olabilirim :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. yeni bir kitap keşfettim :)
    okuma hızım çocukların dersleri, etkinlikleri derken epey düştü..

    YanıtlaSil
  2. Benimde yarıda kalmış bir tane kitabım vardı o geldi aklıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok vardır yarım kalmış kitabım. Sarmazsa beni bırakırım hemen :)

      Sil
  3. Ben hiç bir kitabı kolay kolay yarım bırakamam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle de kolay bırakırım ki. Kendimce şöyle bir hesap yaptım, sevmediğim bir kitabı okuyacağım sürede sevdiğim kitaplardan en az üç tane okuyorum. Dünyada okunacak çok kitap var. Zaman kaybına gerek yok :) Sadece bazı kitapları sevmiş de okuyamıyorsam bir türlü onları saklıyorum zamanı gelince okumak için. Bu da onlardan biri .

      Sil
  4. Ay bu ne güzel bir fotoğraf. Merak ettim kitabı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, her sokağa çıktıkça bir çiçek dalı kopartıp, her dönüşümde bir kitapla fotoğrafını çekiyorum :)

      Sil
  5. Nisan ve Mayıs'ta doğru dürüst okuyamadım. İnşallah bu aydan sonra yeniden eski hızıma kavuşacağım.

    YanıtlaSil
  6. Selma lagerlöf'ü ben de severim. Bu kitabını görmüştüm kütüphane listesinde. sanırım orada da iki cildi yoktu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek orada da yoktu :) Sahaf dolaşıp arayacağım sanırım ikinci cildi ben.

      Sil
  7. Fotoğraf harika :) Tanımadığım bir yazar... Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçan Kaz Nils'in yazarı Ay, o kitabını tvsiye ederim :)

      Sil