Duyduk Duymadık Demeyin, Bloğumun Çekilişini Kaçırmayın

Mayıs 10, 2023


Aslında çok düşündüm çekiliş yapıp yapmamayı. Zira ne hikmetse çekilişlere pek katılım olmuyor, bu da insanı üzüyor haliyle. 


Ama bloğum beş gün sonra 18 yaşını dolduruyor. Bunu kaçırmak istemedim.


18 yıl... Dile kolay. 


Bunca senedir ne yaşadıysam burada. 


Kendi kendime dedim ki Handan madem konser modundasın. Neden konser bileti hediye etmiyorsun ?


Baktım Candan Erçetin 'in konserleri var İstanbul'da, İzmir'de, Ankara'da , Bursa'da ve Samsun'da. 


Olmadı yaşadığınız yerdeki bir konser buluruz. 


Yapmanız gereken, Mauritius 'daki Botanik Bahçesi gezimizin içine sakladığım Dimash şarkılarından hangisini sevdiğinizi yorumlara yazmanız.


Benim en sevdiğim üç şarkıdan birini bulana da ekstra çekiliş hakkı var.


Biliyorum aklımız bu haftasonunda , tüm heyecanımız seçimlerde ama.


Bir blog da kolay on sekiz yıl yazılmıyor. Sanırım aynı bloğa aralıksız bunca sene yazan benden başka kimse yok :D


 E hadi o zaman.



Yorumlarda buluşalım .


Katılım 18 kişiden  az olursa kendime alıp o bileti ben gideceğim konsere haberiniz olsun :)









Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Fotoğrafların hepsi muhteşem amaaaaa biri var ki, hani ortalarda nilüfer yapraklarının olduğu fotoğrafta kocaman bir kalp! Gördün mü :))))
    Candan Erçetin konser hakkımı ben sevgili blog arkadaşlarıma hibe ediyorum, Dimash'ı da senin sayende tanıdım. Bloğunu 18 senedir değil ama en az 10 senedir okuyorum, bu arada yaşam evreme ve ruh halime göre bir sürü blog açıp kapattım ama evet Handan hep Handan kaldı.. Sadece ismen değil, hakikaten kalitesiyle, neşesiyle, içtenliğiyle de.. Bu nedenle de seni tebrik ediyorum ve nice 18'lere diyorum Handan, daha torun büyütücez bu blogda (ya da torun olmadı çiçek, döt göbek büyütürüz amağn şimdi yavrulara mahalle baskısı olmasın haha) diyor ve yarışmacı arkadaşlara başarılar sunuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmez olur muyum Ceren, zaten onu çektim :)

      Teşekkür ederim bütün güzel sözlerin için. Daha uzuuun süre yazalım hep birlikte :\

      Ay sen katıl, ben senin gelebileceğin bir güne başka konser de bulurum kazanırsan. Herkes için de geçerli bu. Candan Erçetin 'i birden fazla yerde olduğu için seçtim, başka konser de olabilir:)

      Sil
  2. bence çekilişe katılıp kazanan takipçiye benimle bir öğlen yemeği(çayı) yada akşam yemeği(çayı) deseydiniz daha çok katılım olurdu :))),malum insanların artık konser modundan çok dertleşme ve sohbet moduna ihtiyacı var,içinizdeki gençlik ateşi solmasın tüm gençlere ilham olsun,saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, İstanbul dışındakiler için de bir etkinlik olsun istedim. Zaten sohbet için çekilişe gerek yok ki Handan sana geliyorum diyen herkesle buluşuyorum ben, her zaman buradayım :)

      Sil
    2. Merhaba Handan Hanım bu habere çok mutlu oldum İstanbul dam taşınıyorum sizi de uzun bir suredir takip ediyorum yüz yüze tanışmayı çok isterim sevgiler Ceren

      Sil
    3. Aa, buluşalım tabi. Mailleşelim, uygun bir gün belirleyelim siz gitmeden :)

      Sil
  3. Çok güzel, tam Handan'ca bir paylaşım olmuş. Blog da Metehan ve Bilgehan'la birlikte gelişmiş büyümüş adeta . 18 yıl, dile kolay. Bence bu güzel, mutlu son'a ulaşmada tüm ailenin anlayış ve desteğinin de büyük katkısı var. Onları da kutluyorum.
    Ta uzaklarda bir adanın Botanik Parkı'ndaki görüntüler de harika. Çekiliş fikri çok çekici. Ya çıkarsa... Sanmıyorum ama .
    Candan Erçetin'i çok severim. Ama kalabalıktan uzakta , daha sakin bir ortamda müzik dinlemek daha farklı geliyor.
    Ünlü Kazak Sanatçı Dimash'ın "Sonsuz Boyutlar Arasında" adlı parçasını seçtim.
    Nice yıllara aynı coşku, enerji ve heyecanla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Makbule Hanım:)

      Bu kadar yazmamda özellikle çocuklarımın etkisi büyük. Uzun bir süre ara verirsem Metehan niye yazmıyorsun, ben okuyorum diye uyarıyor. Sonra dönüp eski yazıları kıkır kıkır okumalarını seviyorum :)

      Konserlerin de havası başka güzel oluyor, umarım çıkar :)

      Hep birlikte nice seneler yazalım.

      Sil
  4. Nice senelere Handan neşen enerjin gülen yüzün hep daim olsun. yazın bir yerlerde buluşup sohbet hakkımı kullanabilirmiyim. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki Hülya , bu yaz ayarlayalım bunu :) Teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Hepsi güzel de ben, The Story of One Sky'ı en çok beğendim.
    Sevgiler
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sonundaki we're choosing life diye bağırma kısmı beni benden alıyor, Dimash'ın kendi bestesi ve insanlık olarak yapmamız gerekeni anlatan sözleri de ayrıca harika.

      Sil
  6. Yürekten tebrik ediyorum, blogunu yetişkin yaşa getirdin sabırla ve sevgiyle, nice yılları olsun :) Ben seni hangi yıldan itibaren takip ediyorum tam bilmiyorum ama ilk okuduğum yazın aklımda. Kanada'ya gitmiştin, çocuklara sürpriz ziyaret için. Ve o ziyaretinde yanılmıyorsam Almanya'da yaşayan bir blogger ile ilk kez tanışmıştın. Yazı bana o kadar sıcak gelmişti ki, bak hiç unutmamışım :) Hangi yıl olduğunu sen söyle artık:) O günden sonra seni hep okudum, hep içim sıcacık oldu.
    Bu arada Dimash şarkılarına tek tek baktım, hakikaten nefis bir ses. İkisini beğendim birincisi Durdaraz, ikincisi de Opera2. Bana çıkarsa ben bilet hakkımı öğrenci arkadaşlara hediye etmek isterim.
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2016 Mart' ında Metehan'ı ziyarete gitmiştim Evde Yazar. Almanya'daki blog arkadaşıma gitmemiz de aynı yılın aralık ayındaydı, demek yedi yıl olmuş :) Ne güzel :)

      Opera 2 yi yarışmada okumuş. Sonra telifinden sorun yaşamışlar. Vitas diye birisi okuyor normalde , sanırım kıskanmış Dimash'ı :D Ehe ehe , sabah sabah dedikodu da yapmış olmanın keyfiyle çayımı yudumlayayım şimdi :)

      Sana çıkarsa askıda bilete hediye ederiz o zaman :)

      Sil
  7. ooo Maşallah o kadar oldu mu? seni çokca alkışlıyorum. Bunca yıl böyle bir istikrar kimse de yok artık. Ama daha nice on yıllar yazarız inşallah. Blogumdan da duyurayım. Ne kadar katılım o kadar heyecan.
    Ben de kızımın şansına gireyim çekilişe. Dimash Qudaibergen - Okay videosunu beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yazarız Buket :) Teşekkür ederim, duyurman büyük incelik olur. O videoyu ben de seviyorum, ışık oyunları çok güzel.

      Sil
  8. Blogun enerjisini düşürmeden bunca sene yazabilmek büyük başarı. Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımın enerjisini düşürmemeye çalışıyorum, o da bloğa yansıyor:) Teşekkür ederim.

      Sil
  9. Ben çekilişe girmeyeceğim, çünkü buralardan oralara gelmek zor:)
    İyi ki varsın Handan. Seninle evden eve, geziden geziye, konserden konsere taşındık. Kampa gittik! Şarkılar söyledik, şiirler, kitaplar okuduk, bayramlar kutladık. Sergilere amplara gittik. Temizlik yaptık, yedik, içtik (sefamız olsun!). İyi ki varsın...
    18 yıl dile kolay, doğru, ama bir yandan da nedir ki 18? Daha blogun çiçeği burnunda! Senin de öyle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Hep birlikte hayat denilen yolculuğu büyüleyici hale getirip yüreğimizdekileri paylaşarak büyüyelim :)

      Sil
  10. 18 sene! Maşallah 🧿🧿🧿 O kadar severek okuyorum ki anlatamam. Hopa'da konser olsa katılırdım çekilişe ama zor :))) Çekiliş bahane, seni okumak şahane ❤️ Nice seneleri olsun blogunun 🥳🎉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana yakın bir konser de bulurduk Manxcat, hangi sanatçı olursa olsun :)

      Teşekkür ederim.

      Sil
  11. Tebrik ederim sevgili Handan. Moralim bozuk bu sabah, biraz dinledim şarkıları,seçemedim valla. Bir daha dinliycem kendime gelince. Senden bir hediye kazanmışlığım var, belki bir de konsere giderim:)
    Tekrar kutluyorum blogunun 18. yaşını, nice paylaşımların olsun daha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mehtap. Çok güzel şarkılar var, dinlemek iyi gelebilir, ben öyle yapıyorum :)

      Sil
  12. Handancım tebrik ediyorum. Dile kolay, 18 yıl! Seni tanıdığım için mutluyum.
    Tekrar görüşme işini bir türlü ayarlayamadım ama hep aklımda. Şu seçim geçsin haberleşmek istiyorum. Daha nice yıllar, güzel anılar biriktirip yazman dileğiyle...
    Seni kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sezer, ben de seni tanıdığım için mutluyum:) Görüşmek üzere canım .

      Sil
  13. Handan bir blog etkinliği düzenlese katılırım diyenler??? Ben! Hadi Handan senden bekliyoruz bu hamleyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben almiim canım:) Şurda sessiz sakin yazılarımı yazmaya devam edeceğim , o kadar :)

      Sil
  14. Maşallah 🧿 inşallah daha uzun yıllar yazarsın 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Derya, daha uzun yıllar yazalım :)

      Sil