Yılbaşı Süslemeleri

Aralık 23, 2011


Bunlar benim kar kürelerim :) Küçükken nasıl büyülenmiş gibi seyrediyorsam hâlâ öyleyim. Ama şimdilerde içine pek az kar koyuyorlar. Simli olanlar nispeten daha uzun dayanıyorsa da onlar da aynı havayı vermiyor. Neyse, gittiğim yerlerde görüp beğendiğim olursa alıyorum. Yılbaşında da süslemelerimiz arasına giriyorlar :)


 Bu sene şekerle süsleriz demiştim ama bir kaç topitop dışında beğendiğim bir şeker bulup almayınca yine tüm süslerimiz astık :D Yılbaşı gecesi şemsiye çikolataları da koyacağız.



Tepe Home'da görüp bayılarak aldım :) Güya yeni süs almayacağım diyorum kendime ama çok şekerdi.






Bunlar da süslemenin keyif kısımları, tarçınlı kırmızı biberli salep (İstanbul bardaklarımda, bu bardaklarda salep ve sütlü kahve sunmayı seviyorum en çok, çünkü üzerlerindeki resim en güzel öyle gözüküyor:) ve abur cubur :)


 Bu şeker saksılıklar da Tepe Home'dan , Ekim ayında almıştım, tam yılbaşı havasına uydular :)



Artık ne bulursak koyarız ağacın altına :)


 Geçen sene İkea'da yılbaşı sonrası indirimindeydi bu süsler, taa o zamandan almıştık. Bütün bir yıl göz önünde durduktan sonra ağacı süslerken unutmuşuz onları. Neyse, ertesi gün hatırladık da bir sene daha beklemek zorunda kalmadık :D Ağaçta da güzel oldular ama epeydir duvara birşey yapmak istiyordum, süsleri birbirine ekleyerek bu hale getirdim, pek mutlu oldum :D


Aklım fikrim süste ya, yürüyüş yaparken yolun kenarına atılmış budanmış dalları görünce aralarından biraz toplayarak geldim :D Bir de kozalak toplamaya gidersek süsleme işi tamam olacak.

Yok, dilek kartları da hazırlayacağız çocuklarla ağaca asmak için. Ondan sonra bitecek :)

Herkese günaydın.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Sahlepler süper bu soğuk havada şimdi canım çekti.Sayfa çok güzel olmuş.Mümkünse böyle kalsın.
    bu arada Günaydın Handancım:))

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Ebru :-) Ben de bu halini beğendim, tam kış havası oldu.

    YanıtlaSil
  3. Ah, salep içmeye beklerim bir gün :)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Handancım
    Tam yeni yıl havasını yakalamışsın...

    YanıtlaSil
  5. Günaydın. Yeni yıla ailece hazırsınız, çok güzel olmuş süsler:)

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Özii, bu karanlık, kasvetli günlerde iyi geliyor yeni yıl havası :-)

    Günaydın Cenebaz , teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Günaydın handancım,yaşasın cuma!!

    Eviniz çok şahane olmuş.Aynı bardaklardan bende de var,bende bayılıyorum onlara.Rakı bakdaklarıda deseni gösteriyor ;))

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Evet evet Gülçin , bugün yaşasın cuma :-) Sana da günaydın.

    Rakı bardaklarını yıkaması gözümü korkuttu, onlardan almadım :-)

    YanıtlaSil
  9. Ben bu seriye aşık olduğumdan bende karafı bile var.Zorda kaldığımda makineye koyuyorum hiçbir şey olmuyor ;))

    YanıtlaSil
  10. merhaba
    tarcinli salep fotolarini yayinlayabilir miyim? sizin adresi vererek tabi. bir de bizden bir yilbasi sayfasi yapmak istiyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bunu öğrendiğim iyi oldu Gülçin :)

    Tabii ki yayımlayabilirsin Arzu :)

    YanıtlaSil