Yılbaşı Eğlenceleri

Aralık 29, 2011

Yılbaşını evde geçirmeyi severim. Şimdilerde çocuklarla eğleniyoruz en çok. Bunun için çok fazla birşey gerekmiyor aslında, onlarla birlikte ne yapsak çok mutlu oluyoruz.

Başka gelen olmayacaksa sadece çocuk menüsü hazırlıyorum : Salam, sosis , patates kızartması, köfte, pizza, pilav gibi bayıldıkları şeyleri sıralıyorum masaya :-)

Muhakkak hediye çekilişi yapıyoruz. Bunlar genelde marketten alınan ufak tefek şeyler oluyor. Çikolata, bulaşık süngeri, kalem, not defteri gibi hediyeler alıp paketliyorum güzelce, üzerlerine numaralar yazıyorum. Ağacın altına koyuyorum. Nasıl heyecanla bekliyorlar :)

Tombalayı cezasına oynuyoruz, kazanan istediği birisine küçük cezalar veriyor. Mekik çekmek, ördek yürüyüşü yapmak gibi.

Film izliyoruz. Mısır patlatıyorum, kuruyemiş, abur cubur.

Uno, milyoner, scrabble gibi oyunlar .

Bu arada hediyelerini açıyorlar. Onlar oyuncaklarına gömülüyor, biz de çay keyfine.

Gece yarısında muhakkak kapıyı açıp dışarı çıkıyoruz ki bol gezmeli bir yıl olsun:)

Nar patlatıyoruz ki bereketli bir yıl olsun.

Tatlı yiyoruz ki tatlı bir yıl olsun :)

Birlikte, sağlıklı, huzurlu olmaktan daha güzeli var mı ?

Küçücük mutluluklarda gizli herşey.

Onlar da elimizin altında.

Herkese günaydın, yaşamın enerjisini hissettiğimiz bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Güzel biryeni yıl olsun Handancım! Yazdıkların bana sıcacık bir yılbaşı resmi çizdi... İçim ısındı!

    YanıtlaSil
  2. :)

    Senin yeni yılın da harika olsun Sedefcim.

    YanıtlaSil
  3. hepimiz için neşe dolu bir yıl olsun :))

    YanıtlaSil