Yılbaşı Hazırlıkları

Aralık 15, 2011

Ayın 21'nin uzun gecesini yılbaşı süslemelerine ayırıyoruz son zamanlarda. Küçük ağacımız çıkıyor kutudan. Gerçi şimdi canlılarını satıyorlar. Onlarda da gözüm var ya bizimki de yıllardır aile bireyi gibi oldu.

He canım plastik bir ağaca bile bağlanrım ben. Bir yılbaşı akşamı, Alsancak Şube'sinde çalışırken şube müdiresiyle bir çiçekçiye uğrayıp almıştık. O kendisine hazır süslü olan bir tane seçmişti. Düşünmüştüm, insan kendisi süslemeyecekse ne zevki var ki bu ağacı almanın şimdi diye.. Neyse, işte o gün bugündür bizimle ağaç.

Bilgehan küçükken bahçeye kurmuştuk bir senesinde. Tabi ben onu uzun bir süre kaldıramamıştım. İzmir'e nasıl olduysakar yağmıştı, yukardaki fotoğraf o günden.

Konu nereye gitti, toparla Handan :D

Bu sene ağacı şeker ve çikolatalarla süslemeye karar verdik.

Bir de yeni yıl dilekleri yazıp asmayı düşünüyorum.

Süsleme gecesinin bizimkiler için en keyifli yanlarından biri de çay ve aburcubur keyfi. Aslında bazen bu aburcubur ziyafetini süslemeden daha çok mu seviyorlar diye düşünmüyor değilim :D

İşte böyle.

Nedense yılın bu zamanı sımsıcak yapar benim içimi.


Herkese günaydın. Küçük ayrıntıların büyük keyifler verdiği harika bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

0 Yorum yap