Doğumgünü Partisi Fikirleri

Aralık 08, 2011

Çocuklara doğumgünü partisi hazırlamaya bayılıyorum. Bazı arkadaşlarım bu işi yapsana diyorlar. Yapayım da benim doğumgünlerimin özelliği harika ve kusursuz olmalarında değil. Özelliği birlikte hazırlık yapmamızda. En az 15 gün öncesinden çocuklarla yaşadığımız heyecanda. Masa başında toplanıp yaratmamızda. Ve bütün bunları elimizdekilerle  yapmamızda.

Daha bir yıl öncesinden düşünmeye başlarız konsepti. Hoşumuza giden bir fikir olunca neler yapabileceğimizi planlarız bu defa. Ve hemen herşeyi kendimiz yapmaya çalışırız. Duvar süsleri renkli fon kâğıtlarından olur kimi zaman.

Kimi zaman okunmuş dergilerin renkli sayfalarından.

Ya da eski CD lerden.

Bilgisayardan bulduğumuz fotoğraflarla maskeler yaparız bazen.

Bazen marketlerdeki atık kutulardan araba.


Davetiyelerimiz için ilginç fikirler bulmaya çalışırız.




Kâğıttan kuklalar, yünden bebekler. Hiçbirisi mükemmel değildir çünkü biz keseriz, yapıştırırız. Yaptıklarımızı çocuklar asarlar keyifleri nasıl isterse.

Küçücük ayrıntılar hazırlarız.

Bulmacalar çözeriz. Hazine avı yaparız meselâ sonunda hediyeler olan.

Uzun uzun hazırlandıktan sonra. Davetiyelerimizi dağıtırız çocuklarla bir bir.

En önemlisi de ne biliyor musunuz? Bu parti sadece onlarındır. İçeri gidin oynayın denmez. Anneleri başka birşey meşgul olmaz. Bir bakmışsınız babaları almış eline baltayı, kızılderililieri evin içinde koşturuyor bir uçtan bir uca, bir bakmışsınız anneleri müzik aletlerini almış eline hepsine ritim tutturuyor. Deney yapıyor, sorular soruyor, oyun oynatıyor.


Apartman girişine resim sergisi açılıyor.


Pil ve ampullerle el lambası yapılıyor.

Sonra bütün hazırlananlar gelenlere hediye ediliyor.Çocukların gözlerinde öyle bir ifade var ki sanki onlar kâğıttan yapılmamış da gerçekten korsan olmuşlar. Ya da seferden dönen balıkçı. Ya da gizemi çözen dedektif.

Benim doğumgünü partilerim böyle olur işte. Bunu başkaları için ben yaparsam partinin bütün büyüsü bozulur.


Not: Ayrıntılı partiler ve hazırlık kısımları için etiketlerdeki çocuklara doğum günü partisi fikirleri kısmına bakın derim ben :D ( Hatta kolaylık yapayım burayı tıklayın:-)




Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Çılgınsınnnn:))

    Soru işaretine bayıldım bende yapıcam.

    Tünaydın bu arada.

    YanıtlaSil
  2. ZAMAN NE ÇABUK GEÇİYOR... ÇOCUKLAR KOCAMAN OLMUŞLAR...

    ÇOK ÖPÜYORUM SENİ GÖRDÜĞÜME SEVİNDİM :)

    ECE ( SMSYE ALTINDA :)

    YanıtlaSil
  3. Soru işaretleri benim de favorilerimden Ebrucum :)

    Eceeeeee :D Daha geçen gün seni düşündüm , mesaj gönderdim herhal:) Ben de seni gördüğüme çok sevindim, arayı açma canım :D

    YanıtlaSil
  4. tamam canım.. bir ara haberleşelim.. hatta görüşelim:)

    YanıtlaSil
  5. bu arada mesaj gelmedi:) tekrar bakayım:) demekki neymiş kalp kalbe karşıymış:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olur Ece :) Mail at bana,ayarlayalım :)

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzel fikirler elden ağaç fikri tam bize göre

    YanıtlaSil
  8. Ağacı ben de çok seviyorum, hâlâ saklıyorum onu Nihal:-)

    YanıtlaSil
  9. Yaratıcı anneden unutulmaz kutlamalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarla çok eğlendik hepsinde de Burcu, en önemlisi bu, değil mi :)

      Sil
  10. Bu seneki de böyle biraz degisik gececek, ama unutulmaz olacak bence:) Birdahaki seneye acisini fazlasiyla cikartirsin sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğumgünü partilerimiz hep olacak ama temalı partiler bitti artık Ayşe, büyüdüler, istemiyorlar yahu :)

      Sil