Dırım Dırım Dırım Tısss...

Aralık 07, 2011

6:15 Metehan'a kahvaltı. Tamam
6:30 Dün gece okuduğum kitaptakileri bloğa aktarma. Tamam.
7:00 Babaanneye kahvaltı. Tamam.
7:15 Yürüyüş. Tamam.
8:00 Bilgehan'a ve kendime kahvaltı. Tamam.
8:30 Mutfağı toparlama. Tamam.
9:00 Bilgehan'ın ödevlerine yardım. Tamam.
9:30 Erkenci babamıza kahvaltı. Tamam.
10:00 Öğle yemeği için börek hazırlama. Tamam.
10:30 Evi süpürme. Tamam.
11:00 Yerleri silme. Tamam.
11:30 Bilgehan'a öğle yemeği. Tamam.
11:45 Beslenme çantası hazırlıkları. Tamam.
12:00 Babaannenin öğle yemeği. Tamam.
12:15 Bilgehan'ı okula götürme. Tamam.
12:45 Kendime öğle yemeği. Tamam.
13:00 Mutfak temizliği. Tamam.
Dün bütün çamaşırları yıkamış, bütün ütülerimi bitirmiştim.

Bu kadar enerjik olmak  yeter , artık bir çay alıp koltuğa kıvrılıp kitap okuma hakkım var herhalde.

Kendime iki saat ayırıyorum:)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Mucizesin sen, ne diyeyim ben sana ben aralarda bir yerlerde kaçmıştım herhalde :)))))

    YanıtlaSil
  2. Saygiyla egiliyorum. Özellikle herkese tek tek kahvalti hazirlarkenki sabrinin önünde... Buralara kis gelmis. Yagmurlu penceren tam su anda bizimkinin bir esi...

    YanıtlaSil
  3. Kaçacak bir delik yok bari mızıldanmadan enerjik bir şekilde hallet işlerini diye karar verdim Özii :)

    Buralara da kış gelsin istiyorum Evren. İki gündür lodos ve sıcak vardı ardından belki kar yağar diye ümitlendim ama henüz tık yok.

    YanıtlaSil
  4. kar için yılbaşını bekle enercik arkadaşım :))

    YanıtlaSil
  5. Yılbaşında yağsa ona da razıyım ben Katre :)

    YanıtlaSil