Huhhh

Aralık 04, 2011

Saat 11:00 den 16:00 ya kadar veli toplantısı var. Bu toplantılara gidip de birşey öğrendiğim hiç olmamıştır ya, ilgisiz veli görüntüsü çizmemek için mecburen katılacağım. Hain Can da beni ekti, hiç olmazsa birisine o birisine ben gidiyorduk. Uffff...

Nasıl bir günde ev bu kadar dandini olabiliyor hiç bilmiyorum. Puff..

Tam 4 gündür çamaşır yıkamadım ben, inanabiliyor musunuz? Bugün akşama kadar çalışacak artık makina, daha fazla kaçarım yok. Pöh..

Ne pişirsem ne pişirsem :( Örk..

Teniste Davis Cup finalleri var. En sonunda toprak kortta oynanan tenisi izlemeyi en çok sevdiğime karar verdim. Ama ben o sırada veli toplantısında olacağım tabi. Üff..Neyse ki kaydedebiliyorum , ohh..

Şöyle otururken hiçbir yerimin ağrımadığı zamanları özledim. Yeniden o lükse sahip olabilecek miyim acaba? Oyy..

Kilo vermem gerek. Çok ciddi bir şekilde. Ama ne zaman aç kalsam müthiş bir baş ağrısı başlıyor. Gidip kan testi falan yaptırmam gerek herhalde. Iyk.

Neyse canım, hepsi hallolur elbet. Puaahhh :)

Benzer yazılarım

0 Yorum yap